Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Alltså verkligen riktigt, riktigt bra. Jag vet inte om det är jag som misshandlar eller om jag köper för dålig kvalitet (antagligen är...
2
Svar
32
· Visningar
2 886
Senast: Reville
·
Utrustning Jag tänkte prova bettlöst till min häst och vad jag förstått är sidepull bäst att börja med? Jag har tittat på dessa två, vad tror ni...
Svar
6
· Visningar
1 213
Senast: Pudlan
·
Utrustning Finns det någon bra och godkänd hjälm som passar på ett mindre barn? Barnet har precis fyllt tre. Finns hjälmen dessutom i rosa kommer...
Svar
4
· Visningar
670
Senast: Lii
·
Utrustning Jag behöver en smidig och varm stall/ridjacka som fungerar lika bra i stallet som att rida i och då främst uteritter med långa...
2
Svar
30
· Visningar
2 775
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Har en häst på 4 år.inriden i april. Han lägger tungan över bettet här testat olika huvudlag olika bett. Som tex nova rakt tredelad...
Svar
11
· Visningar
2 377
Senast: Efwa
·
Utrustning Jag planerar att prova ett nytt bett på min röda dam och har hittat en bild på ett jag tror skulle passa henne. Idag rider jag henne på...
Svar
12
· Visningar
1 499
Senast: Shaggy
·
Utrustning Nu har jag sett dom omskrivna på flera ställen och det verkar som att de faktiskt kommer att börja tillverkas. :) Jag skulle gärna testa...
Svar
18
· Visningar
2 947
Senast: ptr
·
Utrustning Jag vet inte varför, men när jag hör frågan (som jag valde att ha som rubrik till tråden), känner jag lite spontant att det inte är så...
Svar
13
· Visningar
3 107
Senast: fickan
·
Utrustning är det någon som har Hööks premium tornado täcken som är vadderade vid manken som kan delge sina erfarenheter? Idén verkar god i...
Svar
16
· Visningar
1 392
Utrustning Finns det några andra märken av hästtäcken som har samma lösning som Bucas för utrymme för bogarna? Jag tänker som det ser ut på bilden...
Svar
3
· Visningar
644
Utrustning Slängde mitt gamla tunna reflexländtäcke precis och insåg nu att det inte finns så många ofodrade ländtäcken nu.. Dvs inte något regn...
Svar
14
· Visningar
1 651
Senast: Saile
·
Utrustning Jag har en häst som är ganska bred över manken/bogarna och jag börjar fundera på att köpa en ny sadel eftersom den hon har som är...
Svar
9
· Visningar
1 552
Senast: Toxid
·
Utrustning Hej buke! Sitter just nu och letar efter en hoppsadel till min häst och jag börjar bli galen:wtf: Men nu har jag hittat en väldigt...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Beeboppe
·
Utrustning Är det någon som testat 500 gr stalltäcket med magplatta från Eskadron? Vad tyckte ni? Är det ett bra täcke?
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Centaur
·
Utrustning En tanke som slog mig såhär när det ska sovas. Är det någon risk att Uhips ridkjol orsakar repor på sadeln? Dragkedjan i bak lär ju vara...
Svar
12
· Visningar
2 262
Senast: Liten
·
Utrustning I somras var det ganska mycket snack om det här med att tävla med PS vaggor. Jag har skummat igenom TR för gemensamma, dressyr, och...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: fio
·
Utrustning Undrar om ngn har erfarenhet av balvagn till ATV och hur det är att hantera storbalar med en sådan? Börjar ledsna på bår opålitliga...
Svar
5
· Visningar
836
Utrustning Jag behöver tips på en vettig sadelgjord, som helst inte kostar skjortan. Det gör mig ingenting om den är från de billigare kedjorna...
Svar
7
· Visningar
629
Utrustning Ös på med olika märken och modeller på hopp/allroundsadlar som har utbytbara koppjärn:)
Svar
5
· Visningar
655
Senast: sissu
·
Utrustning De flesta grejer har ju ett märke, men jag tänker mer på märkesprylar av lite dyrare märke. När tycker du det är värt att investera i de...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 664

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat