Du hade mig vid "plats för mina breda axlar" Mitt ständiga problem. Hittade den för 599 kr på rea så det blev en sådan med Hoppas vi tycker lika
Åh! Hoppas jag med för jag älskar den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du hade mig vid "plats för mina breda axlar" Mitt ständiga problem. Hittade den för 599 kr på rea så det blev en sådan med Hoppas vi tycker lika
Hur är den i storleken? Vill minnas att jag tyckt att andra jackor från NH jag haft varit ganska rymliga, men det var förvisso ett antal år sedan jag köpte något från dem.Vet inte om jag lyckades med länken men jag har en Mountain Horse Shelburn. Eller rättare sagt en jacka o två västar i samma modell ÄLSKAR dem!! Fleece i ryggen o resten är bara underbart lätt o smidigt. Väldigt figurnära men plats för mina breda axlar. Helt klart favoriten!
https://www.google.se/search?q=moun...559#tbm=isch&q=mountain+horse+shelburn+jacket
Hur är den i storleken? Vill minnas att jag tyckt att andra jackor från NH jag haft varit ganska rymliga, men det var förvisso ett antal år sedan jag köpte något från dem.
Jag behöver en smidig och varm stall/ridjacka som fungerar lika bra i stallet som att rida i och då främst uteritter med långa skrittpass så värme även då är önskvärt. Ingen superdyr jacka men den ska vara gjord för att användas. Jag vill ha markerad midja och den ska sluta nedanför rumpan men jag vill inte ha någon kappa.
Alla tips är välkomna
Vad är superdyr? Jag har en ariat regent parka som uppfyller allt det där och mer därtill. Men den är inte billig tyvärr. Just min modell har utgått men finns ju andra
Under 1000 kr sisådär
Då ligger den över tyvärr.
Åh! Hoppas jag med för jag älskar den!
Det gör jag med Vilken underbar jacka Tack så jättemycket för tipset @the_connemara
Åh vad glad jag blir Red i min idag