Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Förlåt för mina tusentals sadeltrådar senaste tiden :o Men nu är det sista frågan, jag lovar! Eller jag ska verkligen, verkligen försöka...
Svar
7
· Visningar
1 250
Senast: ptr
·
Utrustning Spekulation som fötts senaste tiden. På många ställen kan man läsa sig till att ullstoppat är att föredra. Det går att individanpassa på...
2
Svar
33
· Visningar
5 027
Senast: Långnos
·
Utrustning Funderar på att köpa ett släp av Boj från 2004 med aluminiumgolv. Vet att det varit diskussioner om golvets hållbarhet här på buke, men...
Svar
3
· Visningar
3 051
Senast: Långnos
·
Utrustning Ja, som rubriken lyder, finns det någon hoppsadel som är lik Bates Isabell i bom/passform? Får vara något rakare också, men inte mer...
Svar
4
· Visningar
504
Senast: Messy
·
Utrustning Hjälp! Vill veta mer om Prestige s1an, finns mycket dåligt med information som jag vill ha genom att bara googla. Hur rak/svängd är den...
Svar
2
· Visningar
1 610
Senast: Elektron
·
Utrustning Hur är Globus i bomvidden? Har försökt leta, men hittat lite olika svar. Någonstans såg jag att 38 är ca 120 grader, någon som vet om...
Svar
1
· Visningar
2 549
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning Jag rider min häst med Ghost-sadel. Den sitter perfekt, men jag är lite rädd om Grandeur vojlocken som jag har under sadeln. Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 197
Senast: MissFideli
·
Utrustning Nån som har en Thermobar utan el? Funderar på en men den rymmer 80 liter och när jag såg den på Friends så verkar den så hög. Jag har en...
Svar
11
· Visningar
1 641
Senast: Pudlan
·
Utrustning Min mor har fått hem en ny häst som behöver sadel. Dock har hon en rygg som vi inte har en aning om vilka märken kan passa. Tanken är...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Wonderwoman
·
Utrustning Hej! För ungefär samma summa pengar får man ett sprillans nytt Böckmann (med garantier etc) som ett Umesläp (9-12 år gammalt). Vad...
Svar
4
· Visningar
1 081
Senast: caballus
·
Utrustning Hej, Jag står i valet mellan happy tongue eller lock up vad gäller inköp av ett kimblewickbett till min häst. Det kommer endast...
Svar
13
· Visningar
2 009
Senast: caballus
·
Utrustning Är det krav på kavaj inom hoppning? Eller vad är kraven? Tänker LD-LB nivå. Är stickad tröja med vit krage ok?
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Equilina
·
Utrustning Måste skaffa en dressyrsadel till min häst. Han har en utprovad hoppsadel, Prestige Versailles, som ligger kanon på honom. Vad finns det...
Svar
2
· Visningar
643
Senast: boccia
·
Utrustning Jag har en ponny som får skav av sina täcken. Inte det klassiska bogskavet utan han får skav av hela halslinningen.. ponnystackaren ser...
Svar
3
· Visningar
690
Senast: Hemligast
·
Utrustning Med stor sorg är det bara att inse att mina vinterstövlar gått hädan (efter 23 år, jag har mest ridit i dem och sen bytt skor och jobbat...
Svar
4
· Visningar
778
Senast: Unafraid
·
Utrustning Funderar på att skaffa ny hoppsadel, men jag känner att jag blir gråhårig bara av att börja tänka på det :crazy: Och det blir inte...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Miljon
·
Utrustning Finns det någon gängtapp som håller för att användas? Tycker att gängorna försvinner fort på dem... Och här i "söder" får man ju brodda...
Svar
8
· Visningar
755
Senast: Bufera
·
Utrustning Hur funkar de att rida med? Nu finns det ju väldigt många olika varianter, är det några som är extra bra? Några man ska akta sig för...
2
Svar
26
· Visningar
5 015
Senast: tuaphua
·
Utrustning Lite nyfiken bara; vilken nosgrimma föredrar din häst? Och hur visar det sig? Herr Häst kan man hänga på vilket krims-krams som helst...
2
Svar
28
· Visningar
2 795
Senast: Piaff
·
Utrustning Jag har råkat köpa flera par ridbyxor med glittriga stenar som dekoration på olika ställen. De är av olika märken, men alla tappar...
Svar
4
· Visningar
818
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka