Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning i grader? Någon som har en aning om hur vida/smala koppjärnen är som sitter i Lippo Vanessa respektive Pessoa Gen X-Elite. Hade varit...
Svar
4
· Visningar
4 532
Senast: kurakosz
·
Utrustning Är det någon som har ett hyfsat nytt (dvs ej krympt efter många tvättar) Lamicell Elegance schabrak som kan mäta längd och bredd? :)...
Svar
8
· Visningar
3 773
Senast: Piaff
·
Utrustning Jag har precis köpt en -för mig- dyr sadel. Jag har känt under ett tag att jag borde byta hoppsadel men inte riktigt hittat vad jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 700
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Igår hade vi sadelmakaren ute och vi provade en drös med sadlar och landade tillslut på en Kentaur Elektra 17" normal(tror det...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Lipperta
·
Utrustning Amerigo-hjälp! Någon som har erfarenhet av Amerigos sadlar och deras bomvidder - omräknat till grader? Har en Amerigo +2,5 idag som...
Svar
5
· Visningar
4 773
Senast: Angel
·
Utrustning Någon som vet vad man ska be om för storlek att prova i prestige paris-serien om hästen har en dressyrsadel amerigo i st +2,5 påväg mot...
Svar
15
· Visningar
5 787
Senast: idaida
·
Utrustning Finns det snygga remontträns i xfull? Mina krav: Ställbar nosgrimma, gärna med fodring i annan färg Svart/silver Stort plus: Inåtvända...
Svar
4
· Visningar
706
Utrustning tittar lite på att köpa trailer, nya har ju blivit väldigt billigt men jag undrar om de duger? Böckmann med alugolv för under 60kkr. Är...
2
Svar
37
· Visningar
9 721
Senast: Magnum
·
Utrustning Ska köpa en nyare begagnad transport och vill göra ett bra val. Själva transporten ska vara liten och lätt och kunna lasta två...
Svar
8
· Visningar
1 812
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har precis köpt hem ett par nya sprengers bow balance, till mig och min syster som delar häst när jag kom att tänka på att det...
Svar
13
· Visningar
2 426
Utrustning Någon här som testat Swiss clip? Clips som monteras mellan stigläder och stigbygel och ska göra att stigbygeln lossar helt om ryttaren...
Svar
12
· Visningar
3 710
Senast: ascha
·
Utrustning Upplys mig! Hästen är 16. Pensionerades från travet pga benskador. Nu har han stått hela sommaren pga benskador. Allt är bra nu och han...
Svar
6
· Visningar
746
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning Är det någon som har dessa nya vinterstövlar från Cavallo eller har sett dem någonstans? Hittar nästan ingenting när jag googlar, endast...
Svar
2
· Visningar
671
Senast: Centaur
·
Utrustning Har köpt en äldre Kieffer som har avtagbara vadklossar, men som tyvärr inte fanns med. Finns det nån möjlighet att hitta lösa sådana...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: Buck
·
Utrustning Helt enkelt vilka tycker just ni är bäst och varför? Är de liknande i storlek, kvalité och passform?
Svar
0
· Visningar
627
Senast: Emmie_75
·
Utrustning 2002:a, någon som vet hur de ser ut inuti? bilder? :D
Svar
0
· Visningar
409
Senast: Messy
·
Utrustning Behöver råd! Har haft Passier på mina hästar i över 20år, det har funkat bra. Jag gillar sadlarna, de har varit lätta att anpassa efter...
Svar
16
· Visningar
1 006
Utrustning Pannlampa som går att sätta fast och sitter stadigt på uvexhjälm, finns det? Tänker på den som heter perfexxion active. Den är ju...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: hannahanna
·
Utrustning Hej, jag har ett litet dilemma. Min häst som jag haft i 6 månade har blivit på tok för stark för mig när vi rider ut, de är knappt att...
Svar
10
· Visningar
1 062
Senast: menina
·
Utrustning I samband med att nyaste ponnyn kom i våras passade jag på att fynda lite vintertäcken på rea och begagnat, eftersom de var ordentligt...
Svar
9
· Visningar
2 455

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka