Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kräver en rapport senDe är ju inte många kr dyrare än cheval och värmlandsvagnen! Men nu blir det ett Böckmann till mig
kräver en rapport sen
jag väljer mellan ume å equi trek men... känns som att man kan få minst lika mkt för pengarna på 1/2 eller 1/3 av priset...
På vilket sätt då? Ume är ju känt för sin kvalitet och ET har min tränare som är mkt nöjd med ditt släp (sådan med urlastning på sidan). Åkt land å rike runt....Ume och equi-trek är ju nå varsin ände av kvalitetsskalan om det är viktigt för dig!
På vilket sätt då? Ume är ju känt för sin kvalitet och ET har min tränare som är mkt nöjd med ditt släp (sådan med urlastning på sidan). Åkt land å rike runt....
hmmm jag får forska!Equi-trek är känt i England för att gå sönder bara man tittar på det ungefär.
hmmm jag får forska!
Min tränare har som sagt åkt från skåne till umeå å haft sitt i 4år...
du måste ju motiveraJag kan ju bara tala för mig själv men hade lätt valt Ume! Dock valde jag Böckmann över Ume om det säger nåt?
Nu har jag pratat med dem på Friends... har bara några frågor... den där inbyggda sadelkammaren, får man spunk om man lastat hästen och ska försöka ta sig under bommen å ut eller är det ok med plats? Mitt sto skickar man in men fölis har så klart inte lärt sig och jag antar att han måste ledas in några gånger... Han går in och åker väldigt snällt med sin mamma, men en annan sak att lastas själv sen...
Blev riktigt sugen på det som är helt i aluminium å glasfibertak... fick pris på 70... champion? bra/dåligt? Ume är så satans stora (jag har minihäst typ, 160 fullblod) och jag vette sjutton om min bil pallar UME... fan det är mitt drömsläp :/
Jag har den fast i de extra stora utgåvan med mycket extra utrustning. Väldigt nöjd med det!
den där inbyggda sadelkammaren, får man spunk om man lastat hästen och ska försöka ta sig under bommen å ut eller är det ok med plats?
Mitt har ponnyfästen, men det är nog tillval/går att köpa och montera själv. Jag har nämligen inga fästen i väggen för bakbommen. Bara i mellanväggen. Däremot går det att köpa fästen löst. Har dock inte gjort det då jag inte har ponnyNågon av er som har Böckmann Duo-R som kör ponnyer?
Jag har lånat grannens när jag kört mitt halvblod men då upptäckte jag att det inte gick att sänka bommarna till ponnyhöjd. Frågan är om det kanske finns som tillval när man köper nytt? Jag har funderat på att köpa ett men då måste det ju även att gå att köra mina små islandshästar.