Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Jag har ett problem som någon kanske har tips på hur jag ska bära mig åt. Har en ardenner på 3 år som är lugn och snäll. Han är varken...
2
Svar
29
· Visningar
2 425
Senast: Tooveee
·
A
Träning Hej alla Bukare! Behöver ett tips ang. brunstigt sto som börjar bli totalt omöjligt. Blir alltid värre när hon går ute under...
Svar
3
· Visningar
1 413
Senast: arrak
·
P
Träning hur rider man med 2 par tyglar? e de nån skillnad med 1 eller 2 par tyglar? e bara lite nyiken:angel:
2
Svar
26
· Visningar
1 909
Senast: pinky
·
M
Träning Hopptränade igår och vid genomgång och när vi vänta på vår tur, alltså när vi stog still börja han att tugga tugga tugga på bettet hela...
Svar
11
· Visningar
1 242
Senast: chanell_86
·
E
Ridning En av det grundläggande saker han tar upp är juh "avtryckning", vad har ni för kommentarer, tankar och erfarenheter av hans formulering...
Svar
18
· Visningar
1 599
Senast: Fredrik_
·
Träning jag kommer inte på något bra ridschema till min polle .. han e 4 år och under igångsättning och utbildning ... så vill gärna att ni...
Svar
9
· Visningar
1 303
Senast: zazza girl
·
K
Träning Hej! Jag har en ardenner valack på 3 år som inte för så länge sedan var hingst. Köpte han för ett par månader sedan och då var han...
Svar
1
· Visningar
893
Senast: Duffy
·
H
Träning Hejsan Jag behöver hjälp med min stora bummling till häst. Det är en medelåldersherre vi pratar om som är av rasen adenner. Han är hur...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 982
Senast: HonSomSyns
·
B
Träning Vet inte om jag lagt denna rätt annars ber jag moderatorn flytta denna till lämplig plats. tack så mkt! Varför köper folk...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: Duffy
·
S
Träning Efter att jag lämnade tillbaka min foderhäst som jag har haft i nästan två år, har jag bestämt mig för att börja om i och ta nya tag...
2
Svar
24
· Visningar
2 595
S
Träning Stort problem enligt mig.. Woody min häst är jätte skön att sitta ner på enligt hans förra ägare som själv sitter som i en soffa på...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: Totola
·
L
Träning Hej! Jag sköter en häst som är jättestel i bakbenen. Han kördes mycket innan han kom till detta stallet. Han är en shetlandsponny som är...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: Tuvisen
·
S
Träning ...har någon träffat eller hört om någon som inte varit riktigt bra? Denna tråd tänkte jag kunde vara öppen för lite åsikter och...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
12 301
Senast: chik
·
H
Träning Jag vet inte riktigt om jag postar tråden i rätt forum, annars kan väl någon vara så snäll att flytta på den. :) Jag undrar om någon...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 532
Senast: Tokloke
·
G
Träning Tror jag lägger tråden rätt nu annars får den flyttas:grin: Har precis fått hem min 5 åring som inte är inriden, brukar ta ner henne...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 046
Senast: avslutat medlemskap
·
B
Träning Min syrra och jag har tillsammans ett litet vblsto (ca. maxad d-ponny) som vi köpte för ungefär 1½ år sedan för pengarna vi fick när vi...
Svar
17
· Visningar
1 491
Senast: majabergman
·
D
Träning Hej ja behöver hjälp om tips hur man gör när man hoppar med en häst???:crazy: Snälla jag behöver verkligen hjälp!!!!!
Svar
3
· Visningar
808
Senast: majabergman
·
Träning Skicka hästen på unghäst lösdrift Jag går i planerna att skicka mitt 10 mån korsnings sto på unghästs lösdrift i ca 1 år så hon får...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: Mia_R
·
I
Träning Ja som rubriken , vilket är bäst hög eller lågform när man rider? nu hoppas jag de inte finns en annan sådanhär tråd , men då får vår...
Svar
19
· Visningar
2 284
D
Träning Har ni något bra tips för att banta en småtrind ponny? x) Måste ta tag i det nu. Han är visserligen lite smalare än förra året iaf, och...
Svar
14
· Visningar
1 135
Senast: Tires
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama