Hästbok! Vilken ska jag välja? - Tips Tack!!

Sv: Hästbok! Vilken ska jag välja? - Tips Tack!!

Inbillar mig tom att Kelly marks har lärt sig av monty roberts?

Ja, hon är en av hans tidigare elever. Han rekommenderar själv hennes bok som komplement till sina egna.

har köpt på mig allt i min väg när jag haft möjlighet! Har hempling, sally swift (bra!) och böcker om horsmanship och så vidare. Mitt tips är väl läsa mycket så att man får många hästmänniskors insikter.

Håller med dig! Detta är viktigt och bör inte förbises...det är så lätt att bli insnöad på någons specifika metoder och därmed förkasta allt annat.

VA SÄGER DU MÄNNISKA?! Jag vill ha en boken :'( Jag har önskat mg den i födelsedags present, fy, jag som ville ha den boken :(

Ett tips till er som vill läsa Hempflings Dansa med Hästar och inte får tag på den; Den finns på rätt många bibliotek. Har de den inte kan de ofta ta hem den på fjärrlån från något annat biblitek! Så helt kört är det inte! ;)

Dansa med hästar!
Tror den går att köpa på Adlibr*s?

Jag har jagat/letat efter Dansa med hästar i över ett år nu... tvärslut överallt. :cry: Däremot har jag lånat den på ett bibliotek, men hur kul är det? Hästens själ har jag däremot och det är en sådan bok jag bläddrar i lite då och då, och det vill jag kunna göra med Dansa med hästar också, inte bara låna, suck. Som sagt, så vitt jag vet har den varit slut ett bra tag nu.

Har inte läst de andra två böckerna trådskaparen frågade om, men båda står i min bokhylla ;)

Jag har jagat/letat efter Dansa med hästar i över ett år nu... tvärslut överallt. :cry: Däremot har jag lånat den på ett bibliotek, men hur kul är det? Hästens själ har jag däremot och det är en sådan bok jag bläddrar i lite då och då, och det vill jag kunna göra med Dansa med hästar också, inte bara låna, suck. Som sagt, så vitt jag vet har den varit slut ett bra tag nu.

Har inte läst de andra två böckerna trådskaparen frågade om, men båda står i min bokhylla ;)

Håll utkick på tradera...det har varit ute två böcker på en månad nu...Men när det väl läggs upp en auktion så sitt och vänta ut den den sista timmen så du kan bjuda över de som bjuder över dig...så gjorde jag, men min auktion slutade en Lördag tio i tio så de flesta var nog inte framför datan då...annars tror jag inte jag kommit undan med den för ynka 136kr.

Beställde precis Hästen själ... Vill inte råka ut för att den också blir totalt slutsåld.

Var köpte du den?
(PMa gärna om man inte får skriva här! :o)

Det vore kanske inte så dumt att försöka hitta alla böckerna, det är ju sånt som kan vara roligt att ha och som man kan få nytta av längre fram...

Jag läser just nu Monty Roberts: Mannen som lyssnar till hästar - Den sanna berättelsen om mannen som lärde sig förstå hästar, deras språk och innersta väsen

Vilken uppväxt den mannen har haft. Hans pappa verkade inte vara en speciellt snäll person och hujeda vilka metoder han använde för att tämja hästar :(

Men.. visar dom inte bara var böckerna finns? Dom länkar till Bokus och där är den slut.. :crazy: :(

Oj då, det missade jag :angel:
Hmm.. men då verkar ju böckerna vara slut i princip överallt! Synd efterson de är så bra :(

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka