Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Hehe, var ute o seglade på en annonssida o fann denna nya produkt. Vad tror ni om detta? Nån som provat? Tror att min polle...
Svar
9
· Visningar
1 253
Senast: tinafinis
·
T
Träning Hej, bor i Barcelona, och min basta van har for lite sedan kopt en 3 arig frieserhingst som vi ska hjalpas at med. Han har ett underbart...
Svar
3
· Visningar
1 252
Senast: __Stilett__
·
H
Träning Jag blir lite konfunderad över om man måste lösa deltagarbevis eller inte för min häst. Har en 3-åring som kvalade till championatet...
Svar
4
· Visningar
725
Senast: hästig
·
Träning Ska klippa min häst för första gången. Jag har klippt häst förut så det har jag koll på, men för honom är det första gången. Hur ska jag...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: Snowball
·
L
Träning Hej! idag när min dotters kompis skulle få rida på våran hingst medans jag ledde honom så tittade jag på hans ansikte och han såg...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: skuggi
·
J
Träning Hej, köpte en 7 årig valack (fullblod/halvblod) för en vecka sen. Han är helt underbar och så. MEN han är omusklad, han har blivit...
2
Svar
24
· Visningar
5 112
Senast: Jessie14
·
Träning Moderator kan flytta tråden om den inte ligger rätt.. Har en fråga ang igångsättning av sto med föl. När kan man börja rida efter...
Svar
2
· Visningar
1 447
Senast: Niela
·
A
Träning Min ponny har jätte svårt för att veta exakt när han ska hoppa av, så antingen lägger han ett litet irriternade språng eller så hoppar...
Svar
11
· Visningar
1 114
M
Träning Tänkte ta det här i min gammla tråd, men då får jag säkert inga svar. Min nya unga valak har ju haft lite egna ideér om hur saker och...
Svar
7
· Visningar
1 297
Senast: skuggi
·
P
  • Låst
Träning Min medryttarhäst/foderhäst har inte varit igång ordenkligt nu på snart 1-2år innan jag tog över honom. Och nu behöver jag lite tips och...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Träning Ok, nu har vi lagt två trådar bakom oss! Nu matar vi på med den tredje! :D Jag väntar på filmer! :d
50 51 52
Svar
1 036
· Visningar
72 603
Senast: IngelaH
·
A
Ridning Nu har jag laddat upp lite filmer på mig när jag rider min egenhändigt tränade häst Doremi som nu är 11 år. Kritisera gärna hästen...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 360
Senast: Alkemisten
·
C
Träning Vi fick nyss hem våran -04, en herre på 165. Han är inriden och utbildad LC/LC, dock känner jag att jag har ett problem, vet inte om...
Svar
5
· Visningar
1 129
Senast: jordgubbsask
·
Träning Har inte hittat någon annan tråd, så nu startar jag en tråd. För alla oss med 4 åringar. Jag visade min 5 åring (fick föl förra...
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: Månsane
·
S
Träning Nu har jag köpt munkpeppar till mitt sto. Men ska jag ge henne det hela tiden, eller bara när hon brunstar?
Svar
2
· Visningar
857
Senast: SofiaL
·
  • Låst
Ridning hej, ska tävla med min c ponny i Clear round om ca 2 veckor..,behöver veta reglerna o så vidare, kan nån va snäll & förklara dom? :angel:
Svar
1
· Visningar
730
Senast: BeastieBabe
·
Träning Jag har ett 4 årigt varmblod som jag har skrivit några gånger om här i olika sammanhang. Jag känner mig så kluven och vet inte vad jag...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: tott
·
L
Träning vad ska man göra om sin häst sparkar andra hästar vid ridning? finns det något sätt man kan vänja bort det eller hur man nu ska...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 881
Senast: Liten
·
Träning Har börjat transportträna min häst, vilket går sådär. Hon är nyfiken på transporten, men vill inte stanna där inne. Hon kan gå in, men...
Svar
6
· Visningar
6 314
Senast: Fina
·
Träning Bestämmer alltid äldsta stot i en flock, jag har två ston, den ena är 16 och den andra har inga papper och det ända jag vet är att hon...
Svar
16
· Visningar
1 325
Senast: älgen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.