Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

I
Träning tillåter ni att er häst stannar för att bajsa.. vet många som "tvingar" sina hästar att fortsätta ändå. brukar själv alltid låta hästen...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 366
Senast: Legolaz
·
J
Ridning Ja min historia går att läsa på presentations tråden.. Men Äntligen idag fick jag ett gott besked, jag har hittat mig en tränare =)...
Svar
6
· Visningar
1 111
Senast: Jenilee
·
H
Träning Är det fler än jag som saknat en tråd där man kan svamla utbildning utan att hålla sig till ett specifikt område?;) En tråd där man kan...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: IngelaH
·
Träning Här har vi ofrivillig skrittvila i sex veckor, nu har det gått fyra veckor och häststackaren har fullkomligt deppat ihop av tristessen...
Svar
13
· Visningar
6 375
Senast: Lipica
·
B
Träning Hoppas tråden ligger rätt nu. Skrittar ni ned efter ett ridpass? Varför/varför inte? Hur långt? Jag gör alltid det, cirka...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 198
Senast: Bettan_G
·
L
Träning Min unghäst var iväg i höstas hos en erkänt duktig unghästutbildare, har haft flera unghästar där tidigare och aldrig haft problem med...
Svar
15
· Visningar
3 486
Senast: Werze
·
R
Träning jag rider en Ung-ponny ett par dagar i veckan och jag undrar om någon har något som kan hjälpa mig att lära henne fatta galopp för...
Svar
8
· Visningar
973
Senast: Blandrastik
·
H
  • Låst
Träning HEJHOPP :D Har en fråga som komme låta ganska så konstig :grin: ( jag är rätt konstig så det är väl inte så konstigt :rofl: ) Jo...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: IngelaH
·
Träning Vet inte om den här tråden ska ligga här, flytta den gärna annars. Jag har allt mer börjat fundera på att byta yrkesbana och börja...
2
Svar
25
· Visningar
2 277
Senast: stjarnfrugt
·
N
  • Låst
Träning Jag är i hästköpartagen och har löst allt utom det sista problemet. Hur jag ska frakta hästen från Morjärv (7,5mil norr om Luleå) till...
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: Nostalgitripp
·
P
Träning Tror det heter Polarpads... var kan man köpa dessa?
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: axel
·
Träning Jag själv har aldrig gått på ridskola, utan har lärt mej rida på privathästar för en vän till familjen. Ibland känner jag att jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 200
Senast: room101
·
Träning Har återupptagit ridningen på allvar nu efter snart 7 års uppehåll. Jag har ridit under denna tiden men lite mindre halv seriöst dvs...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Scilla
·
A
Träning Jag rider en häst som inte är riden så mycket och nu har han den senaste tiden börjat sparka bakut väldigt mycket främst när man fattar...
Svar
11
· Visningar
2 765
Senast: neferra
·
A
Träning Om man vill ha pass på en travare. Krävs det chipmärkning när hästen är frysmärkt? eller krävs chip på alla hästar? En allmän fråga som...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: Skogstokig
·
S
Träning :mad: :mad: :mad: Jag blir så fruktansvärt trött på alla dessa bilister som inte ens kan lätta på gasen när de kör förbi häst och...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 966
Senast: Nixehen
·
J
Träning Jag hjälper till att sköta och träna en shettishingst på ett och ett halvt år. Han är otroligt social och har en stor personlighet...
Svar
13
· Visningar
1 338
Senast: RedForDanger
·
J
Träning Jag har precis fått min egen häst och hon är hur härlig och trevlig i allt FÖRUTOM i spolspiltan. När vi köpte henne så hade hon bott i...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Lord_Calvert
·
Ridning Jag har varit och utprovat en elisabeth sadel till min häst, jag har inte kommit igång med dressyren så den är knappt änmvänd och det...
Svar
5
· Visningar
1 341
Träning Hej! Brukar du ge hästen hö till och från tävling? Har hört både gott och ont ang det så vill gärna höra din åsikt. Motivering till är...
2
Svar
21
· Visningar
2 207
Senast: isvind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar