Hjälp mig ! Reser sig !

Sv: Hjälp mig ! Reser sig !

du gör helt rätt i att kolla upp honom. Bättre än gång för mycket än en gång för lite. Du ska även sätta din egen säkerhet i första hand. Rid inte hästen mera förän veterinären kollat honom. Tömkör istället eller gå promenader.

Åk in på klinik, att ta ut veterinär till stallet är bara slöseri med pengar. de kan inte göra något mer än att klämma lite och skicka er vidare till klinik med röntgen och annan utrustning.

Lycka till och var rädd om dig!

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 360
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 218
Senast: lirco11
·
Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 540
Senast: Liten
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 176

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka