Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

I
Hästhantering Har nu haft så många trista diskussioner med min medryttare att jag helt enkelt gav upp och gav henne sparken. Hon har dock alltid...
Svar
8
· Visningar
1 471
Senast: Mmajk
·
H
Hästhantering Ska börja lastträna min 3 åring inom kort. Vill ha tips på hur ni gott tillväga för att få en lättlastad häst. Som hellst går att...
Svar
13
· Visningar
1 156
Senast: Hannzo
·
H
Träning Hejsan! Min syster har en ridtravare på 7 år, han är mycket fin, inte alls som en travare, men jag skulle behöva lite tips i ridningen...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: skogersson
·
Ridning Hejsan, Har bestämt mig för att köpa en ny sadel till mig och min lilla häst. Hon är en korsning mellan PRE/Irich Cob, ganska bred...
Svar
4
· Visningar
1 510
S
Hästhantering Ni som har kastrerat era hästar vad för förändringar märkte ni då? Blev det nån förändring i personligheten samt hanteringen? När...
Svar
11
· Visningar
1 836
Senast: Rie
·
Hästhantering Min valack går för närvarande med 2 ston i hagen. Det ena stoet är ute dygnet runt, det andra tas in nattetid. Tidigare gick även en...
Svar
2
· Visningar
1 161
Senast: frittan
·
M
Ridning Ska iväg och jobba som ledare på ett ridläger nu på lördag och skulle behöva lite hjälp med vad man kan göra på lektionerna, lite olika...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Constance
·
C
Träning Hej! Det är nämligen så att på den ridskola jag går har vi väldigt dåliga teorilektioner. Dem är uppdelade så att alla som rider på...
Svar
10
· Visningar
1 209
Senast: Snowball
·
Träning Jag skulle behöva lite tips och råd om hur jag ska gå vidare med mitt 7:åriga friesersto. Hon blev inriden när hon var 4,5 i Holland...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: bigganl
·
Hästhantering Hejsan , jag behöver lite tips och råd... Jag lånar ett regntäcke av en kompis ,som jag då har på mitt varmblod , men som är lite...
Svar
15
· Visningar
1 543
Senast: tillan
·
Ridning Jag ska rida Banjo tre veckor i sommar, och då har jag tänkt att vi ska rida ut så ofta som möjligt då han sköter sig riktigt bra inne...
Svar
11
· Visningar
4 494
Senast: banjo
·
S
Träning hur får man sin häst att ligga ner ? Hur har ni gjort ? VIll ha många svar ! :d
12 13 14
Svar
270
· Visningar
23 337
Senast: Elin5
·
Hästhantering jag vet att detta är en korkadfråga , men , hur lägger man in bilder ? . :rofl: För jag hade skreve en grej , då ville dom se en bild...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: tillan
·
Hästhantering finns många trådar om detta ja vet. men funderar lite i alla fall. min häst har helt plötsligt blivit helt knasig med lastning. hon...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: vinkelina
·
  • Låst
Träning Ja, då var våran gamla tråd stängd så jag tänkte att vi kunde fortsätta här:) Jag har inte hunnit ut till stallet än men eventuellt...
49 50 51
Svar
1 009
· Visningar
50 578
Senast: IngelaH
·
M
  • Låst
Ridning Kan man inte ta bort sin inlogg på bukefalos?
Svar
1
· Visningar
731
Senast: IngelaH
·
S
Hästhantering Jag är medryttare på ett sjuårigt kallblodssto och har varit det i ungefär ett halvår nu. Hon är väldigt ranghög, samtidigt som hon tyr...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: Dressyrbrud
·
A
Hästhantering Hej! Jag ska köpa en häst som levt sida vid sida med sin ägare sedan han var månader då hans mamma dog tidigt och är naturligtvis...
Svar
2
· Visningar
924
Senast: Arctica
·
Träning Det är nu 5e sommarn jag har min häst, och varje år så går hon på bete under juli månad på samma ställe, på en jättefin gård med mycket...
2
Svar
23
· Visningar
2 763
Ridning Vilken längd (och typ, för den delen) på spö föredrar och använder ni till ridning respektive markarbete? Jag har just nu ett som är...
Svar
8
· Visningar
1 679
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt