Sv: Vad är balans?
Jag försöker inte sätta åt dig, men jag insåg väl försent att denna tråd inte alls handlade om att du var intresserad av andras syn på balans eller vad balans är
Du har fått en massa fina svar från många användare och de har du inte svarat på
och även om du skriver att du går i lekskolan så uppfattar jag dig som det är den officiella sanningen, samtidigt så uppfattar jag hur du skriver att du själv är väldigt på det klara med många saker. Det går liksom inte ihop för mig.
Du frågar vad som är balans - då får många jättebra svar bla det korta att balans är rytm
Jag uppfattar att du skriver - jag vill ha en annan balans - jag sysslar med alignement
och ja - då kontrar jag med att alignement är ju bara det engelska vardagsspråket för fysiologisk rak
och fick du till det så skulle du uppleva den rytm som de andra har beskrivit
Jag bara undrar vad syftet är.
Jag har inte dragit in ridtekniker - rida rätt - rida fel.
Tycker alla andra har svarat alldeles ypperligt och resonerat kring din frågeställning
Jag tycker det är väldigt lärorikt att läsa andras beskrivningar av både det dom gör - och hur de upplever det. Jag har lärt mig offantligt mycket här - och det spelar inte någon roll från vem det kommer. Dressyrnisse Western AR - jag har fåt pusselbitar överallt. och från dig också
det enda jag reagerar på är att du inte verkar intresserad själv av din frågeställning - eftersom du redan har svaret
det krockar för mig som är i ständigt sökande. Jag känner mig skitdum som försökte svara
Glömde bukeregeln
TS vill aldrig ha svar på sin fråga TS kan själv
NO hard feelings, my misstake