Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Min foderhäst står på lösdrift men när man ska göra i ordning henne före och efter ridning i stallet så är hon jätteorolig och har svårt...
Hästhantering
Hej jag måste bara fråga er hur ni tränar att lyfta bakben på unghästarna... Jag har stor erfarenhet av unghästar osv.. Men har nu två...
Hästhantering
Jag vet om en häst om har ont i ryggen. Jag har visiterat den många gånger och man behöver bara dra lite lätt med handen över ryggen så...
Hästhantering
Det är såhär att jag har en travare precis inporterad från Tyskland. Det är en hingst vid namn Tyson och han är 6 år gammal. Han är inte...
Hästhantering
Jag skulle vilja trickträna mitt sto på 12 år, men har vissa problem. I sin flock är hon högsta hönset vilket gör det lite svårare att...
Foder & Strö Jag har tagit blodprov. Han har kliat sig rätt mycket i manen och en del i svansroten. Han har klarat sig bra med bara insektstäcke hela...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.