Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med dig.PP är helt enastående på att komma på sätt att mjölka pengar ur folk.
När jag fyllde i kartan för min häst så fyllde jag i den för mig med. Några punkter får man ju översätta till mänskligare drag: "Tendency to bite/buck/rear/kick in fear" som jag översatte till att reagera med att vara lättirriterad/aktivt aggressiv (bite), skylla ifrån sig på andra (buck), reagera undvikande/blunda för problemen (rear) och vara utfrysande/passivt aggressiv (kick) vid rädsla samt "mouthy" som jag översatte till pillig, när man måste pilla med saker hela tiden - som jag som jämt måste pilla med håret eller halsduken eller min sambos skägg eller...Kan man använda kartan på människor?
ja verkligen.. man märker hur svaga och genomgående dumma människor är, utan någon förmåga att tänka och räkna ut saker själv.
Folk borde ifrågasätta mera.
Ja precis, snåla djur.
Nu tycker jag att du hetsar upp dig i onödan.
Jag är intresserad av att få veta mera om denna karta och vad meningen är med den.
tycker det är konstigt att ingen som är insatt i Parellis metoder kan förklara det, om de nu använder den.
Waldorff har säkert rätt det h*n menar, men det jag undrar över har ingen ännu kunnat besvara.
Bara för att jag inte gillar en metod eller vadsomhelst, betyder det väl inte att jag inte kan vara intresserad av det?
Tycker i själva verket att det är otroligt lärorikt, att kunna förstå (förstå bättre) andras synsätt.
Detta kan ju i vissa fall ge en ordentlig aha-upplevelse.
Det är ju liksom onödigt att kriga om man inte vet vad man krigar om eller för.
Likasom det är skrattretande att folk prisar ideér eller metoder utan att förstå sig dess innehåll.
Om du inte förstod vad jag menade kan jag ta det en gång till.
Som jag har förstått, skall prickarna till mitten.
Om jag minns rätt fanns det även en egenskap på kartan, som i princip betydde att hästen var "snål" eller matorienterad.
Så, om alla prickar skall vara i mitten, var egenskapen inte längre finns hos hästen, vill man då ha bort denna väldigt naturliga instinkt?
Håller med dig.
Och ang om den fungerar på människor kanske vi borde göra en tråd där vi som vill får ta reda på vilken typ vi är och hur man ska jobba med oss