Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är tack vare dig @TinyWiny som hon lever idag och kan gå på sitt första sommarbete på 4 år! Stort! Helt galet stort! Tack .
Har letat fodervärd sen december. Men sagt nej till alla. Fick kontakt med denna tjej. 28 dagar senare har hon Sessan hos sig. Gick fort när jag besökt hennes stall och sett hagen. Då tog det emot att ha kvar henne i sin sjukhage. Jag har inga såna hagar där jag bor. Inte ens om jag byter stall... Gör jätteont att inte ha henne kvar. Men hur många hästar som är friska får leva så kungligt som hon gör nu?!
Jag kommer fortsätta ha tät kontakt med fodervärden och vara engagerad vid behov. Men tänk att hon står på bete! Hos någon som har kunskapen att hålla henne fortsatt frisk! Och som vill ha henne som bästa vän att umgås med. Som jag haft henne som i 9 år.
Jag unnar henne detta och jag är så glad att det verkar fungera så bra där borta. Bästa är att det tar bara en timme att köra dit.
@TinyWiny jag håller på och arbetstränar nu året ut. Håller på och ansöker om sjukersättning. Så nu kan jag fokusera på det utan att känna att hon kommer i kläm. Så fort jag är klar, så blir det plugg. Antagligen till våren.
Fick precis rapport att hon ligger ner i boxen på nätterna, och att hon är så lycklig vid utsläpp att hon rejsar och sparkar bakut. Hon har inte gjort det sen förra sommaren...
De står inne när fodervärd tycker det är kallt/dåligt väder. Bortskämda hästar .
Helt fantastiskt. Från utdömd till detta. Jag vill inte ha hem henne igen. Jag kommer aldrig kunna erbjuda henne ett lika bra liv. Nu när hon är "frisk". Jag kan erbjuda bra rehab, om hon får återfall. Då får hon komma hem. Men som frisk, det hon behöver finns inte här... Men är hon lycklig så är jag lyckligare