Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

V
Ridning Min lilla älskling är lurig på hinder (även med bommar på marken) När man kommer i trav & galopp så drar han mot hindret och vill...
Svar
9
· Visningar
1 548
Senast: onka85
·
A
Ridning okej de e såhär att jag har sen nu två år tillbaka hyrt en ponny, men ponnyn e uppstallad på ett stall ganska långt ifrån mig och jag...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: satanic
·
  • Låst
Ridning Jag har börjat träna AR lite smått. Jag har tidigare haft svårt att hitta "rätt" bland tränare och "ridsätt" men tycker att det lilla...
Svar
3
· Visningar
1 243
Senast: Immer
·
P
  • Låst
Ridning Vad tycker Ni är max vikt och längd för att rida en ponny som är 117 cm?
Svar
2
· Visningar
823
Senast: IngelaH
·
Ridning Igår när jag hade en kompis ute som red med mig när jag körde min lilla minishettis så lag sig hästen ner med henne på! Det här är inte...
Svar
4
· Visningar
1 316
Senast: tuaphua
·
T
Ridning När jag var barn så gjorde man både på ridskolan jag red på och på kompisars ridskolor balansövningar på hästryggen. Jag menar varken...
Svar
7
· Visningar
1 690
Senast: Svarta Sara
·
S
Ridning Jag har hittat min stora kärlek :love: en underbar häst som jag rider 2-3 dar/vecka. Jag älskar honom, att kela och rida, när det känns...
Svar
15
· Visningar
1 630
Senast: Mrspaige
·
A
Ridning Hästen jag rider/tävlar bröt benet som föl, idag är han 5 år. Men det brutna benet kommer dock alltid ha en rörelsestörning och vara...
Svar
2
· Visningar
1 199
Senast: Noctis
·
P
Ridning Jag rider en ponny som jag hoppar med ibland. Han hoppar jättebra, men på senare tid har han börjat vägra. :( Han är framåt och saknar...
Svar
9
· Visningar
2 172
Senast: Buck
·
R
Ridning Hello =D, Jag har tänkt på det här med hösten och då det jämt regnar, lite tråkigt enligt mig x'D. Men så tänkte på det här med...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 711
Senast: Ilini
·
T
Ridning Tjena alla !! :) I den här tråden kan man diskutera gotlandsruss och kanske ställa lite frågor !! Ha de så bra ;):p
Svar
2
· Visningar
929
Senast: tovazaga
·
Ridning Nu ska jag byta sadel. Jag behöver en större bom. Jag har älskat min amazonas Elisabeth UF, och funderar nu på att köpa en ny likadan...
Svar
3
· Visningar
1 971
Senast: Totola
·
M
Ridning har varit inne på deuber och deras länkar och amazonas och la selle och är lite i förvirring: Amazonas säger att deras sadlar är...
Svar
2
· Visningar
1 562
Senast: _Nena_
·
T
Ridning Ett råd vad ska man göra min häst slår mot flugor. Hon fick närmast panik ja kändes faktiskt så . Var på tävling igår fick utgå pga av...
Svar
7
· Visningar
1 232
Senast: Lavinia
·
Ridning Idag när jag hoppade så gjorde min ponny jättekonstiga hopp, högt och jämtfota hopp över hindrerna. Jag tappar då stigbygalrna och han...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: GotAsecret
·
E
Ridning Det är så här att vi har haft en häst i 8 månader på foder som vi är helt fästa vid nu. Hon är en helt underbar individ som har en enorm...
Svar
15
· Visningar
1 396
Senast: EmmaPrahl
·
Ridning Hur får du din häst att tycka det är roligt att hoppa ? :)
2
Svar
20
· Visningar
3 359
Senast: Piggelkot
·
Ridning Hej jag har en häst som jag försöker välja bett åt.. Jag har testat några men e inte riktigt säker:confused:.. Vad rider ni era hästar...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 422
Senast: Tinkerbelly
·
H
Ridning Hej! :) Är det bara jag som ibland inte klarar av att titta på klubbtävlingar? Speciellt inte hoppning? Mår dåligt och vet inte var...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: Lager
·
Ridning Ett relativt lätt problem att fixa,om man är helt frisk. Har under ett par månaders tid haft djävulsk värk i högerhanden,men har väl...
Svar
5
· Visningar
1 046
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix