Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Läste precis om hundens vara eller icke vara i sängen. De flesta vet precis vad de vill och djuren verkar rätta sig efter det. Men nu...
Svar
9
· Visningar
2 707
Senast: idak
·
K
Övr. Katt Funderar på att skaffa en raskatt som "kompis" till min huskatt. Har hittat två raser som verkar intressanta. Cornish Rex och Ocicat...
Svar
5
· Visningar
1 425
Senast: adore
·
Övr. Katt Hur gör ni kattägare när det är dags för sommarsemester? Följer katterna med, har ni kattvakt eller blir det pensionat? Vi har ingen...
Svar
9
· Visningar
1 441
Senast: Ammi_L
·
K
Övr. Katt Hej hej Jag är sugen på att skaffa katt, gärna två. Är intresserad av Ragdoll rasen, nån som vet vad dom ligger i för prisklasser...
Svar
9
· Visningar
11 527
Senast: Tilly
·
T
Övr. Katt Vad tycker ni andra om katter som skänks bort eller säljs för en krona tassen? Är det försvarbart? Själv är jag helt emot och tycker att...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 311
Senast: Ammi_L
·
P
Övr. Katt Lära in och spana in kattannonser som finns här på Buke. Det har ju pratats en del om dessa. Nu förstår jag. Såg denna som låg på köpes...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: tirre
·
L
Övr. Katt Min pojkvän ska skaffa katt. :D -äntligen, snart får han ett liv!- Jag fick den stora äran att åka och kolla på en kull, gjorde det...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: mandalaki
·
N
Övr. Katt hur vanligt är det att kattungens gamla "huggtänder" i överkäken sitter kvar när de nya kommer? min lilla har fått de nya men de gamla...
Svar
3
· Visningar
713
Övr. Katt Jag läste just Solviras tråd om sin blinda katt. Jag har också en katt som fått grå starr han är nog inte helt blind, men är det inte...
Svar
8
· Visningar
1 186
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Visst är de söta!! :bump: :rofl: Spelar Boll :love: // Anna
Svar
6
· Visningar
952
Senast: nizzeienglasburk
·
Övr. Katt Hej! Nu har jag fått ett inte så skoj problem på halsen.. Så här är det.. Min katt som snart fyller 17 år och hela sitt liv varit...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: MissFideli
·
P
Övr. Katt vad tycker ni om dessa bilder på mina katter www.lunarstorm.se/PamBam/kollage/26 www.lunarstorm.se/PamBam/kollage/19...
Svar
17
· Visningar
1 094
Senast: Pamme_Jaspin
·
L
Övr. Katt Jag har en renrasig hona, som är registrerad i SVERAK och en renrasig hane, också registrerad i SVERAK, dessa två ska nu bli föräldrar...
Svar
6
· Visningar
664
Senast: palle
·
Övr. Katt Igår lämnade vi bort Isis till hennes tilltänka nya ägare. Det har visat sig att min sambo är allergisk mot katter, till min stora...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: aloha
·
E
Övr. Katt För några veckor sedan bad jag er om råd ang. min honkatt som pissade överallt. Nu är hon steriliserad, ärret har läkt och kisseriet...
2
Svar
24
· Visningar
1 794
Senast: Tassa
·
C
Övr. Katt Vi har två marodörer :smirk: här hemma, två innekatter alltså, som älskar att gå lös på soffan, dom har ett fint klösträd att vässa...
Svar
4
· Visningar
758
Senast: Tassa
·
P
Övr. Katt Har en 15-åring som normalt är 110% rumsren. Fast inte här om dan. Vaknade med att Rasmus jamade och ville att jag skulle gå upp...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: Ploppsan
·
B
Övr. Katt Är det någon som vet hur vanligt eller ovanligt det är med rödtabby honor (bondkatter)? Jag har i många år avlat på sköldpaddshonor-...
2
Svar
29
· Visningar
3 593
Senast: Bia
·
C
Övr. Katt Min Nisse dog i canser för några månader sen. Men jämt när ja tänker på det blir jag ledsen. Han hade en stor canser knöl i benet o det...
Svar
8
· Visningar
995
Senast: Pamme_Jaspin
·
J
Övr. Katt Man har ju hört att djur har en "helande" och lugnande inverkan på människor, men jag har aldrig tänkt närmare på det, alla blir väl...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Funfair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka