Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Okej, eftersom jag snart får hem en hona så är jag lite nyfiken.... vad är det bästa om man inte vill avla på katten, sterilisera eller...
Svar
6
· Visningar
929
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Stackars Hobbe har varit ute på dåligheter i natt. Han kom in i morse och såg tufsig ut. La sig på sängen och började att slicka sig...
Svar
5
· Visningar
1 066
Senast: alazzi
·
K
Övr. Katt Berätta... är ju mest förtjust i mina egna blandisar n.skogis och birma. :love: Men jag måste bara få veta mer om dessa katter. Är de...
Svar
3
· Visningar
1 601
Senast: bengibollen
·
A
Övr. Katt Halloj! Har funderingar på att skaffa katt men självklart dyker det upp frågor. Vissa har jag "läst" till mig svaren men vill gärna höra...
Svar
9
· Visningar
1 516
Senast: Ammi_L
·
M
Övr. Katt Hej!!! Jag skulle vilja ha just ER hjälp,,, jag skall börja föda upp Norsk Skogkatt och har en hemsida och ett katteri UTAN namn....jag...
Svar
7
· Visningar
1 513
Senast: MissDaisy
·
R
Övr. Katt Jaha....det blev inga Medina of Marrakech... jag har ångrat mig....de blir efter mamman istället. Wiola heter hon och ungarna får... 2
Svar
33
· Visningar
2 092
Senast: Rallebralle
·
A
Övr. Katt Jag vill gärna ta en kull på min renrasiga Ragdolltjej. Hon är en Rag n03. Grejen är att hon har lite brunt på benen och hennes vita nos...
Svar
2
· Visningar
1 077
Senast: aloha
·
R
Övr. Katt Nån mer som har en katt som bara ääälskar skitiga hästgrejer??? :D Min katt vill alltid ligga i IKEApåsen med smutsiga hästsaker, just...
Svar
9
· Visningar
958
Senast: aurelia
·
Övr. Katt Vi ska till veterinären och spola tårkanalerna på vår perser om några veckor. Jag bara undrar lite om hur det går till?
Svar
4
· Visningar
1 788
Senast: FairLady
·
Övr. Katt Cleo fick for drygt tre veckor sedan tva ungar. (For er som minns diskussionen om fargbestamning av Cleo kan jag meddela ett ena ungen...
Svar
6
· Visningar
1 065
Senast: adore
·
M
Övr. Katt Hur många kattår är ett människoår :confused: Och hur räknar man sedan??
Svar
10
· Visningar
22 010
Senast: Millimetern
·
F
Övr. Katt Ja, eller KASTRERING om någon vill säga det istället ;) Gäller honkatt. :)
Svar
4
· Visningar
969
Senast: Sassy
·
N
Övr. Katt ja, den kommentaren fick jag höra idag. visade kort på mina katter(ena är 15veckor, den andra snart 8månader) för en bekant som sa "oh...
Svar
12
· Visningar
1 165
Senast: snurpe
·
X
Övr. Katt Min ena hona kastrerades i höstas och hon beter sig som om hon löper. Är det vanligt ? Tänk om (hemska tanke) veterinären inte fick ut...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: bengibollen
·
Övr. Katt tjihooo, nu äntligen med katter fram och tillbaka är det bestämt, det blir en hona, viltfärgad.... ta-da, kika på sötnosen: söt...
Svar
14
· Visningar
1 027
Senast: idak
·
Övr. Katt Nu nar varen nalkas kommer den stora fragan... ska man vaga slappa ut missarna? Inte over natten, men pa dagtid. Jag ar extra nervos i... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 088
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Ville bara visa en bild på min lilla pisse... Var hos vetrinären idag för att klippa bort tovor i pälsen. Dom frågade om jag ville ha en...
Svar
19
· Visningar
1 785
Senast: Moniq
·
R
Övr. Katt Jaha......nu är Lilla Blå parad och det ordentligt....så om ca:63 dygn så har jag bebbar igen. :smirk: Hon är parad med en viltfärgad...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Rallebralle
·
S
Övr. Katt Var hos ett par bekanta här för några dagar sen. Som har en 3årig son och en liten kattfröken. Saken är den att ungen sliter katten i...
Svar
11
· Visningar
3 341
Senast: Heira
·
R
Övr. Katt ....................... kunna få min katt att sluta annfalla råttburen? han är en kastrerad inne/utekatt (han går i sele) han har haft...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Stoppard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka