Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag läste just Solviras tråd om sin blinda katt. Jag har också en katt som fått grå starr han är nog inte helt blind, men är det inte...
Svar
8
· Visningar
1 187
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Visst är de söta!! :bump: :rofl: Spelar Boll :love: // Anna
Svar
6
· Visningar
953
Senast: nizzeienglasburk
·
Övr. Katt Hej! Nu har jag fått ett inte så skoj problem på halsen.. Så här är det.. Min katt som snart fyller 17 år och hela sitt liv varit...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: MissFideli
·
P
Övr. Katt vad tycker ni om dessa bilder på mina katter www.lunarstorm.se/PamBam/kollage/26 www.lunarstorm.se/PamBam/kollage/19...
Svar
17
· Visningar
1 103
Senast: Pamme_Jaspin
·
L
Övr. Katt Jag har en renrasig hona, som är registrerad i SVERAK och en renrasig hane, också registrerad i SVERAK, dessa två ska nu bli föräldrar...
Svar
6
· Visningar
669
Senast: palle
·
Övr. Katt Igår lämnade vi bort Isis till hennes tilltänka nya ägare. Det har visat sig att min sambo är allergisk mot katter, till min stora...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: aloha
·
E
Övr. Katt För några veckor sedan bad jag er om råd ang. min honkatt som pissade överallt. Nu är hon steriliserad, ärret har läkt och kisseriet... 2
Svar
24
· Visningar
1 800
Senast: Tassa
·
C
Övr. Katt Vi har två marodörer :smirk: här hemma, två innekatter alltså, som älskar att gå lös på soffan, dom har ett fint klösträd att vässa...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: Tassa
·
P
Övr. Katt Har en 15-åring som normalt är 110% rumsren. Fast inte här om dan. Vaknade med att Rasmus jamade och ville att jag skulle gå upp...
Svar
3
· Visningar
729
Senast: Ploppsan
·
B
Övr. Katt Är det någon som vet hur vanligt eller ovanligt det är med rödtabby honor (bondkatter)? Jag har i många år avlat på sköldpaddshonor-... 2
Svar
29
· Visningar
3 606
Senast: Bia
·
C
Övr. Katt Min Nisse dog i canser för några månader sen. Men jämt när ja tänker på det blir jag ledsen. Han hade en stor canser knöl i benet o det...
Svar
8
· Visningar
999
Senast: Pamme_Jaspin
·
J
Övr. Katt Man har ju hört att djur har en "helande" och lugnande inverkan på människor, men jag har aldrig tänkt närmare på det, alla blir väl...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Funfair
·
Övr. Katt Igarkvall gick vara barn och lade sig tidigt sa maken och jag tog tillfallet i akt och gjorde detsamma. Dock inte for att sova :angel... 2
Svar
24
· Visningar
1 899
Senast: aldente
·
Övr. Katt Nu är Abbie anmäld till utställningen i Örebro 5-6/6. Vi kommer att vara där på lördagen. Några fler som kommer just den dan? Funderar...
Svar
15
· Visningar
1 049
Senast: MissFideli
·
K
Övr. Katt :angel: :angel: tycker stolt matte iallafall. :D :D Ingen katt är väl så fin som sin egen.
Svar
6
· Visningar
868
Senast: Katten_Newton
·
Övr. Katt Nu har jordbruksverket publicerat de nya reglerna för import, med bla slopade karatänskrav från nordamerika :) Bra för oss med små...
Svar
2
· Visningar
1 743
Senast: Sassy
·
C
Övr. Katt Jag har en "liten" kisse pojke som är kastrerad och är ca 2 år nu tror jag.. Han har inga fel eller skador utan bara en vääldigt konstig...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: mandalaki
·
X
Övr. Katt jag funderar på att skaffa ett sånt t katterna, nu stundas tider då fästingar och kattloppor vaknar t liv. har innan kört m frontline, d...
Svar
7
· Visningar
2 203
Senast: Hrima
·
Övr. Katt Här är en bild på min pälskling. Hittade bara den så.. :smirk: Coors Knorvan Yamaha Elisabeth Bettan Persson heter hon.. :D Vadå många...
Svar
5
· Visningar
860
Senast: Kaos
·
Övr. Katt Jag har en katt som är 14 år gammal. Han har varit blind på ena ögat i tre år, och för två år sen blev han blind på båda ögonen. Han...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: Solvira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka