Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Igarkvall gick vara barn och lade sig tidigt sa maken och jag tog tillfallet i akt och gjorde detsamma. Dock inte for att sova :angel...
2
Svar
24
· Visningar
1 891
Senast: aldente
·
Övr. Katt Nu är Abbie anmäld till utställningen i Örebro 5-6/6. Vi kommer att vara där på lördagen. Några fler som kommer just den dan? Funderar...
Svar
15
· Visningar
1 037
Senast: MissFideli
·
K
Övr. Katt :angel: :angel: tycker stolt matte iallafall. :D :D Ingen katt är väl så fin som sin egen.
Svar
6
· Visningar
863
Senast: Katten_Newton
·
Övr. Katt Nu har jordbruksverket publicerat de nya reglerna för import, med bla slopade karatänskrav från nordamerika :) Bra för oss med små...
Svar
2
· Visningar
1 737
Senast: Sassy
·
C
Övr. Katt Jag har en "liten" kisse pojke som är kastrerad och är ca 2 år nu tror jag.. Han har inga fel eller skador utan bara en vääldigt konstig...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: mandalaki
·
X
Övr. Katt jag funderar på att skaffa ett sånt t katterna, nu stundas tider då fästingar och kattloppor vaknar t liv. har innan kört m frontline, d...
Svar
7
· Visningar
2 196
Senast: Hrima
·
Övr. Katt Här är en bild på min pälskling. Hittade bara den så.. :smirk: Coors Knorvan Yamaha Elisabeth Bettan Persson heter hon.. :D Vadå många...
Svar
5
· Visningar
853
Senast: Kaos
·
Övr. Katt Jag har en katt som är 14 år gammal. Han har varit blind på ena ögat i tre år, och för två år sen blev han blind på båda ögonen. Han...
Svar
7
· Visningar
993
Senast: Solvira
·
Övr. Katt Okej, eftersom jag snart får hem en hona så är jag lite nyfiken.... vad är det bästa om man inte vill avla på katten, sterilisera eller...
Svar
6
· Visningar
922
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Stackars Hobbe har varit ute på dåligheter i natt. Han kom in i morse och såg tufsig ut. La sig på sängen och började att slicka sig...
Svar
5
· Visningar
1 062
Senast: alazzi
·
K
Övr. Katt Berätta... är ju mest förtjust i mina egna blandisar n.skogis och birma. :love: Men jag måste bara få veta mer om dessa katter. Är de...
Svar
3
· Visningar
1 595
Senast: bengibollen
·
A
Övr. Katt Halloj! Har funderingar på att skaffa katt men självklart dyker det upp frågor. Vissa har jag "läst" till mig svaren men vill gärna höra...
Svar
9
· Visningar
1 514
Senast: Ammi_L
·
M
Övr. Katt Hej!!! Jag skulle vilja ha just ER hjälp,,, jag skall börja föda upp Norsk Skogkatt och har en hemsida och ett katteri UTAN namn....jag...
Svar
7
· Visningar
1 512
Senast: MissDaisy
·
R
Övr. Katt Jaha....det blev inga Medina of Marrakech... jag har ångrat mig....de blir efter mamman istället. Wiola heter hon och ungarna får...
2
Svar
33
· Visningar
2 089
Senast: Rallebralle
·
A
Övr. Katt Jag vill gärna ta en kull på min renrasiga Ragdolltjej. Hon är en Rag n03. Grejen är att hon har lite brunt på benen och hennes vita nos...
Svar
2
· Visningar
1 074
Senast: aloha
·
R
Övr. Katt Nån mer som har en katt som bara ääälskar skitiga hästgrejer??? :D Min katt vill alltid ligga i IKEApåsen med smutsiga hästsaker, just...
Svar
9
· Visningar
956
Senast: aurelia
·
Övr. Katt Vi ska till veterinären och spola tårkanalerna på vår perser om några veckor. Jag bara undrar lite om hur det går till?
Svar
4
· Visningar
1 784
Senast: FairLady
·
Övr. Katt Cleo fick for drygt tre veckor sedan tva ungar. (For er som minns diskussionen om fargbestamning av Cleo kan jag meddela ett ena ungen...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: adore
·
M
Övr. Katt Hur många kattår är ett människoår :confused: Och hur räknar man sedan??
Svar
10
· Visningar
22 003
Senast: Millimetern
·
F
Övr. Katt Ja, eller KASTRERING om någon vill säga det istället ;) Gäller honkatt. :)
Svar
4
· Visningar
966
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka