Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Jag jobbade i helgen och jag skulle gå upp kl.05.45 i söndags morses, men jag vaknade en halvtimme innan av att jag hörde ynkliga...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: KESO
·
K
Övr. Katt Ska om några veckor hämta hem två kattungar och ska köpa transportbur :) Har hittat en Gulliver 3, den har storleken 38*40*61. Är den...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: KESO
·
Övr. Katt Helt ny på detta. Om jag vill prova ställa ut i framtiden, vad bör jag tänka på och vad bör jag inskaffa? Vad brukar det kosta och hur...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: Tviggy1081
·
I
Övr. Katt om några här kommer ihåg en tid tilbax,skrev jag om min nya kattunge som skulle ersätta Nemouse för blacky, jag tyckte inte om henne i...
Svar
9
· Visningar
911
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Lilla Fluffe var ,ed om en traumatisk händelse för en liten stund sedan. Han kom glatt springande och hoppade rakt ner i toastolen...
Svar
5
· Visningar
714
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt Usch, tänk vad mycket det finns att köpa. Bäddar och transportburar i stora mängder. Har idag inhandlat en sån här och så har jag köpt...
Svar
13
· Visningar
1 144
Senast: Ploppsan
·
Övr. Katt en liten fundering. En Ori n (orientalhona) som paras med en Sia d (siameshane)... vad blir det för möjliga avkommor om Ori n har...
Svar
10
· Visningar
1 083
Senast: Mammadutt
·
A
Övr. Katt Nu har tre av bebisarna flyttat. Konstigt nog har jag inte blivit ledsen men det känns lite ensamt. Isa flyttade till en kompis i...
Svar
5
· Visningar
803
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hur nedärvs cinnamon resp fawn på "vanliga" (sorry Rallebralle) katter? Vet inte vad färgerna kallas på svenska på just Britten, men jag...
Svar
5
· Visningar
1 182
Senast: loveponies
·
J
Övr. Katt Min katt tycker INTE om att jag klipper hans klor! Nu är han bara 5 månader, men jag undrar om någon har nåt bra tips. Jag brukar passa...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: adore
·
M
Övr. Katt spana in kattan! Denna best ligger just nu och sover så sött i min säng :crazy:
Svar
7
· Visningar
766
Senast: mustbeforever
·
Övr. Katt Misstänker att det kommer att "lämnas" en kissunge i min stuga om några veckor. Vad kostar en kisse i mat/månad om man köper BRA foder...
Svar
4
· Visningar
790
·
Övr. Katt Idag var jag ute och polerade lite på min ickeblanka vita bil. När jag kom in, så for det runt ett lila knyte som en idiot här hemma med...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Pamme_Jaspin
·
K
Övr. Katt Kan man ställa ut blandras katter? Hur funkar det i så fall?
Svar
5
· Visningar
833
·
Övr. Katt Nån som ska på deras utställning? Min lilla Maja, eller Saga som hon nu heter, ska ställas där och jag måste ha nån som har koll på hur...
Svar
2
· Visningar
657
·
Övr. Katt Nu är alla kattungerna utflugna... Marshmallow åkte vi med i tisdags och mötte hans köpare i Söderköping (hon körde ända från Blekinge)...
Svar
8
· Visningar
930
·
E
Övr. Katt Jag har letat den perfekta kissen för mig länge, och nu är DOM här!! Jag har fått ta två underbara Bombaykatter på foder. Det är... 2
Svar
22
· Visningar
1 718
Senast: tolvis
·
L
Övr. Katt Ja, det var det vi döpte den lilla till, han/hon såg ut som en liten Videkisse med sin mjuka vita fjuniga päls, men vi lyckades inte, i...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Nin
·
Övr. Katt Var iväg med min katt hos veterinären idag, han har varit lite hängig de senaste dagarna och inte ätit/druckit så mkt. Tog blodprov på...
Svar
15
· Visningar
7 915
Senast: aramis
·
Övr. Katt Jag och sambon har tänkt oss att skaffa en katt. Eftersom jag kommer att vara hemma fram till början på juli och katten därför inte...
Svar
14
· Visningar
1 199
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka