Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Idag var jag ute och polerade lite på min ickeblanka vita bil. När jag kom in, så for det runt ett lila knyte som en idiot här hemma med...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Pamme_Jaspin
·
K
Övr. Katt Kan man ställa ut blandras katter? Hur funkar det i så fall?
Svar
5
· Visningar
833
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Nån som ska på deras utställning? Min lilla Maja, eller Saga som hon nu heter, ska ställas där och jag måste ha nån som har koll på hur...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Nu är alla kattungerna utflugna... Marshmallow åkte vi med i tisdags och mötte hans köpare i Söderköping (hon körde ända från Blekinge)...
Svar
8
· Visningar
930
·
E
Övr. Katt Jag har letat den perfekta kissen för mig länge, och nu är DOM här!! Jag har fått ta två underbara Bombaykatter på foder. Det är...
2
Svar
22
· Visningar
1 718
Senast: tolvis
·
L
Övr. Katt Ja, det var det vi döpte den lilla till, han/hon såg ut som en liten Videkisse med sin mjuka vita fjuniga päls, men vi lyckades inte, i...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Nin
·
Övr. Katt Var iväg med min katt hos veterinären idag, han har varit lite hängig de senaste dagarna och inte ätit/druckit så mkt. Tog blodprov på...
Svar
15
· Visningar
7 899
Senast: aramis
·
Övr. Katt Jag och sambon har tänkt oss att skaffa en katt. Eftersom jag kommer att vara hemma fram till början på juli och katten därför inte...
Svar
14
· Visningar
1 197
Senast: mandalaki
·
B
Övr. Katt Nu har jag varit och hälsat på hos min katts familj för andra gången sedan hon föddes. Den här gången var jag välutrustad med kameror...
Svar
9
· Visningar
1 114
Senast: bengibollen
·
T
Övr. Katt Satt just och läste på Hittehunds hemsida (om katter jag lovar) och det var så himla bra skrivet att jag bara måste förmedla det till...
Svar
6
· Visningar
1 055
K
Övr. Katt Hej HAr varit ute på nätet och kollat på olika katthem, jag blir lite förvånad när jag läser att man skriver på kontraket att katten...
Svar
10
· Visningar
963
Senast: aramis
·
Övr. Katt Nyfikna frågor.... Har ni byggt klätterställning till era kissar eller kanske köpt? Visa bilder ni som kan jag behöver inspiration...
2
Svar
33
· Visningar
11 413
Senast: Mammadutt
·
L
Övr. Katt jag har fått 3 kattungar :D :D :Dmen en dog så nu har jag bara 2 :cry: :cry: :cry:
2 3
Svar
41
· Visningar
2 835
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Enligt mina beräkningar så ska kattungarna komma om ca 2 veckor. Men katten är ju otroligt rund, spenarna är svullna och hon är såå...
Svar
4
· Visningar
848
·
L
Övr. Katt Kan man låta en annan katt dia min kattunge, för nu har kattmamman ingen mjölk längre och om jag får den att bli lite starkare kan den...
Svar
7
· Visningar
1 883
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Jag är så glad :rofl: Min och pojkvännens katt har kommit hem till oss nu. Vi har väntat och väntat och så äntligen är hon här. "Hon"...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag har länge letat efter en förening här i närheten som arbetar med hemlösa katter o dyl, eftersom sambon är allergisk och jag inte kan...
Svar
9
· Visningar
990
Senast: Dravena
·
L
Övr. Katt Min kattflicka fick två kattungar i morse, något tidigare än beräknat,en var död när den föddes, den andra lever fortfarande men det...
Svar
8
· Visningar
9 904
Senast: MissDaisy
·
M
Övr. Katt Jag ska skaffa en katt till, har nu en 2 årig kastrerad hankatt. Är det bäst att den nya katten är en hona eller hane? Hur gör man i...
Svar
5
· Visningar
1 128
Senast: mizzcat
·
Övr. Katt Kolla på den här sidan !! Blir man sugen på att köpa eller bygga eget eller vad?
Svar
15
· Visningar
1 241
Senast: idak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka