Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt som inte kallas Maja längre, var ju på utställning i helgen. Hon är 4 mån och 3 v, alltså fortfarande liten kicka och domaren har mage...
Svar
6
· Visningar
793
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Min pappa vill att vi skaffar kattlucka. Tydligen ska det finnas någon som bara släpper in katter med ett visst halsband :confused: Men...
Svar
1
· Visningar
1 427
Senast: Ammi_L
·
Övr. Katt Hur märker man egentligen när hankatten blir könsmogen? eller går det att kastrera den när den är sex månader även om man inte är säker...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: Kilauea
·
V
Övr. Katt Skapar en ny tråd, eftersom denna fråga försvann i min förra. Undrar vad detta är för ras? Har sökt, men endast hittat historisk info...
Svar
4
· Visningar
5 315
Senast: Violate
·
F
Övr. Katt Kan inte speciellt mycket om honkatter då jag aldrig haft nån. hur gammla är dom ungefär, eller det kanske är individuellt??
Svar
7
· Visningar
13 571
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Nu har jag och kissen varit på våran första utställning! :banana: Jädrigt dåligt anordnat (höll inte på att hitta dit typ..), osv, men...
Svar
14
· Visningar
909
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Min honkatt har börjat kissa inne. Eftersom hon börjar bli könsmogen ska jag kastrera henne. Jag ringde till vet. för att fråga om råd...
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: aramis
·
F
Övr. Katt Hej, Hoppas att det är någon som kanske har erfarenhet av detta!? Så här är det: Jag har 4 st 6 ½ veckor gamla kattungar. Den ena...
Svar
2
· Visningar
1 769
Senast: FairLady
·
A
Övr. Katt Hej. Denna fräga har säkert varit uppe förrut men ni kanske kan hjälpa mig. Min ena katt har kissat i soffan! Jag kom på henne en gång...
Svar
2
· Visningar
5 402
Senast: ashe
·
Övr. Katt Är ett av de nya stamnamnen som registrerats i SVERAK. Salmingkatten... okej... Vad är det för innehavare då... JO Katarina Pettersson &...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: mandalaki
·
G
Övr. Katt Nu behöver jag hjälp igen loveponies eller annan genetik-kunnig. Har hittat en hankatt som skulle vara perfekt åt min skogis Felice...
Svar
19
· Visningar
4 000
Senast: MissDaisy
·
L
Övr. Katt Skönheten i egen hög person :love: Flyttade hem till Daniel idag, och har givetvis redan charmat de flesta :cool: :D...
Svar
8
· Visningar
820
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt antar att det inte är något att göra åt nu när han är sju år fyllda... men det känns lite jobbigt att ständigt vara rädd för att lämna...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: burken
·
V
Övr. Katt ...en rexkatt än en "vanlig" katt? Det enda jag har att jämföra med är svärmors katter (nån hus/bondkatt eller nåt), som det flyger...
Svar
10
· Visningar
3 096
Senast: Sol
·
Övr. Katt Föddes inatt, blev tyvärr inte lika kul som man tänkt sig :( De första två var friska och livliga men den tredje hade inälverna utanför...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: Sol
·
Övr. Katt Okej imorn kommer lilla Puma hit :banana: men eftersom jag kommer skaffa en, möjligtvis två till så vill jag ha förslag på roliga...
Svar
10
· Visningar
1 464
Senast: Mammadutt
·
J
Övr. Katt Att min siames är smalare än andra visste jag inte förrän jag var på besök hos hans uppfödare och fyra välgödda katter mötte oss i...
Svar
3
· Visningar
1 346
Senast: skuggi
·
Övr. Katt Jag har tänkt att åka bort ett par veckor i juni men VAD ska jag göra med kissarna så länge? :confused: De är inte så lätta att lämna... 2
Svar
24
· Visningar
1 661
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Var och kikade på en 5 veckors kull bondkattungar :love: En hona som min mamma tingat åt mej såg verkligen häftig ut. Såklart glömde...
Svar
7
· Visningar
1 205
Senast: Rallebralle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Inkar