kattvaktsproblem

går det inte att ta med katterna? :idea:

Jag ska ta med mina (får hem första imorn) då vi ska husvagnssemestra :) kommer bli spännande :D

Tyvärr går inte det eftersom vi ska åka runt en massa. Hade det varit så att vi skulle till ett ställe och stanna där så hade det säkert gått bra! Nu blir det bilåkning i minst 200mil och boende delvis på vandrarhem och hos släkten som INTE gillar djur.

Det vore det allra bästa! Men hur vet man om ngn är vettig eller inte som man inte känner :confused:
Ska nog försöka övertala syster att ta hand om dem iaf :smirk:

Du får väl erbjuda syster en frys full med mat och en renbäddad säng, lite chips och dricka som du handlar hem i förväg.....

Det hade jag fallit för i alla fall!!!

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 128
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
454
Senast: Krålus
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
996
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 401
Senast: Googlarn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur