Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Skulle för skoj skull kolla min honas spenar i går fast det bara gått en vecka sen parning, ville se hur det utvecklar sig. Spenarna...
Svar
6
· Visningar
1 065
Senast: MissDaisy
·
A
Övr. Katt Det var evigheter sen jag hade kattunge hemma och jag kan inte heller påminna mig att jag hade det här problemet med min gamla katt, så...
Svar
1
· Visningar
726
Övr. Katt Jag behöver råd om kattlucka med låsanordning. Jag bor på en gård med fem katter förutom mina två, och jag vill helst inte ha in hela...
Svar
12
· Visningar
8 488
Senast: Lena_B
·
Övr. Katt Ja faktiskt ! Det har kommit en apparat som pejlar reda på katten på 1-4 km avstånd. Häftigt va? Mottagaren sätter man i halsbandet och...
Svar
3
· Visningar
2 949
Senast: elbereth
·
T
Övr. Katt Tänkte höra hur många som varit jourhem åt div. katthem och era erfarenheter av det? Är det fler än jag som har varit med om detta sätt...
2
Svar
20
· Visningar
1 974
Senast: Ammi_L
·
Övr. Katt När det är dags för en kat tatt få ungar? Finns det några tecken som man kan ha hjälp av? Det är nämligen så att våran stallkatt är...
Svar
4
· Visningar
873
J
Övr. Katt hejhej min lilla katt(har haft henne i ett år) gör något som jag aldrig har hört talas om innan.. hon pratar och snarkar när hon sover...
Svar
6
· Visningar
7 486
Senast: Sassy
·
V
Övr. Katt petar min katt upp jorden ur alla krukor så att dom dör ? Jag hörde mej för på ett kattforum som sa att man kan spruta vatten när dom...
Svar
12
· Visningar
1 127
Senast: mian1
·
Övr. Katt som inte kallas Maja längre, var ju på utställning i helgen. Hon är 4 mån och 3 v, alltså fortfarande liten kicka och domaren har mage...
Svar
6
· Visningar
793
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Min pappa vill att vi skaffar kattlucka. Tydligen ska det finnas någon som bara släpper in katter med ett visst halsband :confused: Men...
Svar
1
· Visningar
1 426
Senast: Ammi_L
·
Övr. Katt Hur märker man egentligen när hankatten blir könsmogen? eller går det att kastrera den när den är sex månader även om man inte är säker...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: Kilauea
·
V
Övr. Katt Skapar en ny tråd, eftersom denna fråga försvann i min förra. Undrar vad detta är för ras? Har sökt, men endast hittat historisk info...
Svar
4
· Visningar
5 308
Senast: Violate
·
F
Övr. Katt Kan inte speciellt mycket om honkatter då jag aldrig haft nån. hur gammla är dom ungefär, eller det kanske är individuellt??
Svar
7
· Visningar
13 569
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Nu har jag och kissen varit på våran första utställning! :banana: Jädrigt dåligt anordnat (höll inte på att hitta dit typ..), osv, men...
Svar
14
· Visningar
909
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Min honkatt har börjat kissa inne. Eftersom hon börjar bli könsmogen ska jag kastrera henne. Jag ringde till vet. för att fråga om råd...
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: aramis
·
F
Övr. Katt Hej, Hoppas att det är någon som kanske har erfarenhet av detta!? Så här är det: Jag har 4 st 6 ½ veckor gamla kattungar. Den ena...
Svar
2
· Visningar
1 763
Senast: FairLady
·
A
Övr. Katt Hej. Denna fräga har säkert varit uppe förrut men ni kanske kan hjälpa mig. Min ena katt har kissat i soffan! Jag kom på henne en gång...
Svar
2
· Visningar
5 402
Senast: ashe
·
Övr. Katt Är ett av de nya stamnamnen som registrerats i SVERAK. Salmingkatten... okej... Vad är det för innehavare då... JO Katarina Pettersson &...
Svar
1
· Visningar
966
Senast: mandalaki
·
G
Övr. Katt Nu behöver jag hjälp igen loveponies eller annan genetik-kunnig. Har hittat en hankatt som skulle vara perfekt åt min skogis Felice...
Svar
19
· Visningar
3 990
Senast: MissDaisy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka