Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det var ruskigt fint ! Och vet du vad hon kommer att gilla mest? Jo, Ikea-kassen med tvätt som står intill. Mina katter får i princip låsas in för att inte åka med Ikea-kassen ner till tvättstugan
denna är byggd av skrot, ett mindre träd, och en stuvbit tyg + rep från ÖB
sedan har vi satt en plastpinne som går mellan "Pelarna" så att de inte ska tippa inåt. trumman som hänger i mitten är TUNG!
Du har nog redan sett mitt Filiduttan men jag lägger ut en bild på mitt i alla fall. Det finns massor med bra beskrivningar på klätterträd på www.katt.nu . Vårat är byggt enligt en av de mallarna, fast vi gjorde ett litet hus också. Om man tycker det är jobbigt att linda snören runt stommen, kan man använda vanlig matta som kan köpas på byggvaruhus (se bilden nedan).
Den här har pappa och jag byggt men det är några år sen så den börjar bli ltie sliten...
Den är iaf byggd av ett sånt där mattrör som vi fick gratis i en affär som sålde korkmattor och sånt på rör. Sen är det då rep surrat runt om.
Hyllorna är gjorda i spånplatta elelr playwood..minns inte vilket, iaf är de klädda i heltäckningsmatta, stuvbitar vi fick gratis i en affär.
Vad är det för matta du har använt att klä ditt träd med? Är din stomme trekantig? Jag skulle också vilja bygga ett högt träd som fästs i väggen precis som ditt
Hundavel & Ras Ja så är det. Hundavel är konstig ibland. Men våra havanaiser hade inga som helst problem när det var snö och kallt. Det var slask och...