Klätterträd

Näääää....sånna får du inte visa....jag blir helt "köptokig" juh :crazy: :crazy: ;) Plånboken kved av smärta när jag tittade på alla underbara ställningar... :D

Mvh C + Gänget

wow! vilka häftiga. och så mycket det fanns.. där ligger mitt bygge i lä, blir till att spara..hrmhrm

Ja, dom är ju inte billiga klätterträd. Även om inte dessa var direkt vråldyra jämfört med sina mindre roliga släktingar så har iaf inte jag 2-3000:- som ligger och skräpar i fickan.

Ekonomin är räddad:
"At this time, we are only shipping outside the 48 contiguous United States to Alaska, Hawaii, Puerto Rico, and Canada."

nä, det är inte ofta det skräpar två-tre tusen i min ficka heller.. men jämförelsevis var de ju inte såå groteskt dyra.

att det inte fraktades hit var tyvärr(?) inget problem för mig, då jag har kontakter over there som brukar hjälpa mig...

Det här skulle jag vilja ha... men med en annan färg på tyget. :love:
p10lg.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Svar
19
· Visningar
788
Senast: Bison
·
Katthälsa Min snart 12-åriga siames fick sin första Solensiaspruta igår, för att han ogärna hoppar upp i säng, soffa och på stolar. Han har inte...
Svar
3
· Visningar
584
Senast: sthu
·
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
505
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
461
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka