tandfråga

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare nizzeienglasburk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 717
N

nizzeienglasburk

hur vanligt är det att kattungens gamla "huggtänder" i överkäken sitter kvar när de nya kommer?
min lilla har fått de nya men de gamla sitter kvar och har inte ens tendens till att vara lösa. Ska det göras något åt dem eller kommer de lossna av sig självt längre fram?

Vår lillkille har också dubbla nu. Men vet inte om det är vanligt. Jag hade tänkt o vänta ett tag o se om dom blir lösa, han hade dubbla där nere också och dom ramla av själva. :)

tack för ditt svar.

jo, jag har tänkt vänta lite till. men det konstiga(?) är att i underkäken har inget nytt kommit och de i överkäken har varit nere i snart två veckor utan att de gammla blivit lösa... aja, jag väntar lite till, hon har inte ont av det i alla fall.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
488
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
335
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 340
Senast: ameo
·
Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
624
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka