Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Funderar på det med kastrering av hanhundar. Fördelar och nackdelar. Blir hundarna lugnare efter kastrering? Funderar för vår... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 933
Senast: wtf
·
Övr. Hund vi blir skåningar igen i februari! nya lägenheten saknar dock innerdörrar, och är för liten för att vi ska få plats med buren på ett...
Svar
15
· Visningar
1 408
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag liksom många (alla) här inne älskar mina hundar. Men hundägare verkar ha väldigt svårt att faktiskt vara objektiva kring sina hundar... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 893
Senast: stjarnfrugt
·
Övr. Hund Nu är dag och tid bestämt för min kära följeslagare.. och nu får jag sota för att jag har förmänskligat min hund! helt sanslöst...
Svar
17
· Visningar
2 816
Senast: Ela
·
Övr. Hund Jag har inte skrivit på hund tidigare, men eftersom ni som hänger här verkar vara hundkunniga och duktiga tänkte jag be om er hjälp på...
Svar
2
· Visningar
1 349
Senast: Seren
·
M
Övr. Hund hejhej alla folk! det är så att jag och min familj flyttat in i ett nytt hus. Nya golv,väggar och hela alltet. och vi har en... 2
Svar
34
· Visningar
2 485
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Tänkte höra med er vad det kan bero på att en hund på snart 4 år plötsligt får längre löp? Det är mammas hund så skriver åt henne. I...
Svar
2
· Visningar
1 196
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Min lilla 9-månaders Elvis kan bli helt vansinnig när han hör eller ser något som liknar en hund på tv:n. Det behöver inte ens vara en...
Svar
4
· Visningar
3 574
Senast: Mli
·
L
Hundhälsa Min hund behöver banta! Jag har ju innan haft lite problem med att hålla hullet på min hund,men den tiden är totalt förbi. Från att ha...
Svar
3
· Visningar
1 606
Senast: Fiffi1
·
K
Hundavel & Ras Va på My Dog och kikade runt idag och traskade ner till rashörnan där de presenterar lite spännande raser.. Hittade en hund som jag...
Svar
16
· Visningar
4 879
Senast: Lizah
·
N
Övr. Hund Hej! Jag fick äntligen hem lilltjejen för 1 månad sen och undrar lite om det här med trimsaxar osv.. Vad har ni för några till era...
Svar
16
· Visningar
2 711
Senast: anja23
·
Övr. Hund Har nu blivit attackerad två gånger av samma hund vid två olika tillfällen. Eller min hund har blivit det rättare sagt. Första gången... 2
Svar
36
· Visningar
3 889
Senast: Disen
·
M
Övr. Hund Läget är så här: Jag äger en jämthundshane, okastrerad på snart 8år, haft han sen han var 3år ungefär. Han har alltid varit lite små...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: Swat
·
S
Övr. Hund har ju kommit igång så smått med träningen med lilla fröken och funderar lite på detta med platsliggningen. Har aldrig haft problem med...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: hundar
·
Hundhälsa Jag ar -inget- fan av crates. Inget fan av linade hundar heller. Eller hundgardar (las: SMA hundgardar) Eller hundar som strosar...
Svar
5
· Visningar
1 181
Senast: vallhund
·
H
Övr. Hund Vad har ni för smeknamn eller speciella namn på era hundar eller tex deras leksaker:)? Vet att tex min pojkvän kan vilja sjunka under... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 745
Senast: Delailah
·
Övr. Hund Hejsan hej. Jag skulle vilja veta om det finns någon här med erfarenhet av spondylos på sin hund? Berätta om hundens temperament...
Svar
17
· Visningar
8 390
Senast: Malin87
·
Hundhälsa Jag har försäkrat min hund i ag**a med veterinärvård 25000kr. Nu har hon haft en skada och plötsligt är vi nu nästan uppe i detta...
Svar
7
· Visningar
1 155
Senast: Ela
·
Övr. Hund Vi har ett litet "problem" här hemma... Sigge följer gärna med och kollar vad man gör och är sällan emot att gå ut. Sålänge det är jag...
Svar
4
· Visningar
1 129
Senast: Fiffi1
·
B
Hundavel & Ras Har en liten blandrasvalp som är 4 mån i mitten av Januari. Jag undrar om någon har ett hum om när den vuxit färdigt (på ett ungefär)...
Svar
2
· Visningar
4 657
Senast: Roxer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka