Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Finns det? Vad har man annars för möjlighet? Det gäller min tik som var hos svärföräldrarna idag. Av någon anledning kom sambons... 2 3
Svar
43
· Visningar
18 476
Senast: Jenka
·
Övr. Hund har ett litet problem.. när jag tar kort på hundarna så blir ögonen jättekonstiga!! inte röda utan glansiga eller som blåa.. vad gör jag...
Svar
8
· Visningar
1 647
Senast: dpmatte
·
I
Hundavel & Ras Vid det här laget har ni kanske tröttnat på alla " välja ras väljare", men jag skulle uppskatta lite tankar o ideer från er! Söker...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Haha okej, rubriken låter väldigt militärisk ;) Jo alltså hur talar ni om för eran hund om den är "dum"? Om du tex är ute på... 2
Svar
25
· Visningar
2 237
Senast: McFlurry
·
Övr. Hund Hade en diskussion med en person igår. Hon menade på att för hundar finns bara ja eller nej, alltså är allt svart eller vitt för...
Svar
19
· Visningar
1 684
Senast: Brandgul
·
Hundhälsa Idag när vi varit ute en stund blev Ruben plötsligt jättehalt, han la sig ner i snön o ville inte gå. Jag ropade in honom i stallet för... 2
Svar
21
· Visningar
6 714
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Funderar på att skaffa små skor till min lilla vovve (dvärgpudel) han pallar inte att vara ute och gå nu när det är kallt (-12) utan...
Svar
10
· Visningar
2 987
Senast: Saybia
·
Hundavel & Ras Lite flummig tråd kan tyckas och jag hade problem med att fundera på om den här skulle placeras på hund eller någon annat ställe så... 2
Svar
28
· Visningar
2 605
Senast: Poxz
·
Övr. Hund är det ok att äta för en hund? 2
Svar
24
· Visningar
24 639
Senast: Hannapirat
·
Hundavel & Ras Hej hundkunnigt folk! Vad är detta för ras?? http://fokis.se/images/2009/il_430xn-59606897_38868043.jpg
Svar
9
· Visningar
1 232
Senast: confetti
·
Övr. Hund min väninna har en basenji på lite över ett år. han är väldigt trevlig på alla sätt och vis, MEN han kan inte vara ensam. alls. inte ens...
Svar
13
· Visningar
4 103
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Viktor äter glatt märgben så det krasar om det, kan pulvrisera ben på förvånande kort tid, han äter gärna isbitar, tuggar vedklabbar...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Hej! Underar om det är någon mer som har denna kombinationen. Min unghund , Habibi 7 månader är "Borcojed". Hon är pigg och glad...
Svar
3
· Visningar
3 183
Senast: vix
·
Övr. Hund När jag skaffade min setterkille, undrade jag de första veckorna vad fan jag gett mig in på :crazy: En 6 månader unghund, som blivit... 2
Svar
22
· Visningar
2 299
Senast: Fragile
·
D
Övr. Hund Hejsan Jag var på min uppfödarkurs i torsdags och då berättade några av de andra uppfödarna att de börjat med Best In Shows... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
24 538
Senast: Turali
·
Övr. Hund Viktor vill bara hälsa att han älskar den här vintern..
Svar
10
· Visningar
1 122
Senast: Galathea
·
Hundhälsa Någon här som gått den vid Axelsons och kan berätta lite om hur det var? Har anmält mig och ska gå introduktionskursen 22-24januari...
Svar
2
· Visningar
978
Senast: confetti
·
Övr. Hund Någon som använder hel overall på sin hund, regn- eller fleecevariant? Vad tycker hundarna? Är det ett bra alternativ till större...
Svar
14
· Visningar
1 784
Senast: ann80
·
Övr. Hund Nu är det såhär att man är lite småsugen på att skaffa hund. Men jag har inte mycket hundvana eller kunnighet. Men på något sätt måste... 2
Svar
31
· Visningar
9 480
Senast: Callax
·
Hundhälsa min hund började igår visa hälta på ena frambenet, men var i övrigt precis som vanligt,busig, nyfiken, matglad, ska hälsa på alla...
Svar
3
· Visningar
1 220
Senast: Roxer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka