Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Usch, tidigare idag ringde min frabror och frågade mig om jag hade Bolo med mig, visst han låg i väskan för stunden då vi var inne på...
Svar
8
· Visningar
1 349
Senast: Hobnob
·
Hundavel & Ras Jag och sambon ska kolla på hund, vi har funderat över massor av olika raser och ev då Engelsk springer spaniel, Kan nån med...
Svar
5
· Visningar
1 795
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Går på tvåan nu, är med en hel del hundar:) Just nu är det en dam till häst med tre BC som vallar några skitcoola getter under hästen :O
Svar
2
· Visningar
873
Senast: Tabasco
·
Övr. Hund Vi får hem våran fralla nu på onsdag vilket ska bli jättekul! :D Min fråga är om någon har erfarenhet av nylagt golv + hund? Tänkte på...
Svar
8
· Visningar
4 290
Senast: fetange
·
Svar
2
· Visningar
1 831
Senast: Kira
·
B
Övr. Hund kom hem för nån timme sedan efter att ha skjutsat mina föräldrar tillsammans med min pojkvän, jag skyndar ut i stallet för att ta in... 2
Svar
25
· Visningar
12 373
Senast: hastflicka
·
Hundträning Tror jag satt huvudet på spiken idag. Har ju lite problem med min omplacering gällande inkallning. Han har för mycket fokus på saker...
Svar
3
· Visningar
4 256
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Delvis en spinoff på bedöma sin hund objektivt, kom att tänka på det här med andras bedömningar av ens hund. Viktor är för de som... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 100
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Jag undrar hur hundars värme reglering funkar, jag har en Gd tik som jag aldrig sett frysa, och det borde hon;) Så länge isen inte...
Svar
7
· Visningar
1 134
Senast: Eastwick
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb1153469 Här är mina tjejer i -16 grader och snö. De älskar verkligen detta snö liv
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Har alltid haft storhund och har även nu, bordercollieblandning, och skaffade nyss en råttvariant :D, blandning papillon, snart 4...
Svar
11
· Visningar
989
·
T
Hundhälsa Jag ska skaffa ett till skär till min klippmaskin (Marquant från Jula) och Oster eller Andis ska passa. Vill ha ett skär på minst 9mm...
Svar
1
· Visningar
1 165
·
Hundavel & Ras Det finns ju en lång lista på Jordbruksverkets hemsida om ditten och datten. Min fråga är mest, hur mycket pengar rör det sig om exkl...
Svar
12
· Visningar
1 622
Senast: Niangi
·
P
Övr. Hund Borderterrier försvunnen i Älvsborg Jag får ju inte lägga ut länk till annonsen på mina sida men lägger ut texten iaf. På vår sida...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Hobnob
·
Övr. Hund Har tänkt i flera dagar att göra en tråd om detta. Eller iallafall visa skillnaden. Vi har två olika foder här hemma. Ett måste det...
Svar
15
· Visningar
1 307
·
Övr. Hund Kolla sista bilden i annonsen, vad är det för halsband hunden har egentligen? :confused: Det ser ut som taggar som går rakt in i halsen... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 332
Övr. Hund :D Jag ska ut och resa om nagra dagar och min Rottie ska vara hos sonen i Florida. Han bor i ett storre villaomrade med en egen hund...
Svar
8
· Visningar
1 296
·
Hundavel & Ras Jag läser ofta på det här forumet och slås av det agg som så ofta uttrycks mot de som föder upp blandraser. Jag vet själv att det... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 300
Senast: Disen
·
Övr. Hund ja ge mig för och nackdelar med att ha 2 hundar. Följdfråga på det (är inte alls sugen på en hund till:angel:)hur hittar man "rätt"...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Ja, som rubriken säger... Brukar inte märgben vara en uppskattad delikatess för hundar?? Köpte ett oxmärgben i julklapp åt 9 månaders...
Svar
15
· Visningar
1 979
Senast: norrland65
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka