Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Ja då har vi kommit så långt att vi bestämt oss för ras och träffat flera olika uppfödare. Uppfödare A är mycket erfaren och välkänd... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 575
Hundhälsa Min lilla boxertik på 5 månader är väldigt dålig i magen men hade igår när vi var ute blod i avföringen.... Orolig som ja var ringde...
Svar
3
· Visningar
1 436
Senast: MaRomer
·
Övr. Hund tålamodskrävande doberman blandning 1 år söker nytt hem omgående (Blocket idag.) :( 4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 585
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag har en schipperketik som är 6 år. I november räknade jag med att hon skulle börja löpa, hon brukar ha 7 månader mellan löpen. I...
Svar
7
· Visningar
977
Senast: superstar
·
Övr. Hund Jag är så arg! Jag och Nike är hemma hos föräldrarna för julfirande osv. Igår va vi ute i trädgården och busar med mina föräldrars...
Svar
11
· Visningar
1 343
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Jaha. Så sätter det igång igen. Smällarna har hörts senaste 3 dagarna i bostadsområdet. Var lite nyfiken på hur lillskiten skulle... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 057
Senast: Lenis
·
E
Övr. Hund Jag har för en tid tillbaka skaffat en blandras mellan Golden/Labrador. Han är 2 år gammal nu. Han går helt enkelt inte ihop med andra...
Svar
12
· Visningar
4 057
Senast: elinmelin
·
G
Övr. Hund Finns det någon här vars hund arbetar som terapihund eller vårdhund? :) I februari och under hela våren skall jag och Cerberus gå en... 2
Svar
27
· Visningar
4 933
Senast: Smulis
·
Hundhälsa När det är så halt ute att hunden inte riktigt vill gå ut eftersom han bara halkar, trots att han har extremt mycket energi och behöver... 2
Svar
20
· Visningar
2 372
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Om inte fröken löper så ska vi tävla ettan i februari..har läst igenom reglerna och undrar följande: Vid ställande under gång läste...
Svar
11
· Visningar
1 595
Senast: Disen
·
Hundhälsa igår kväll upptäckte jag att det var blött på fåtöljen där minina hade legat. jag kollade igenom henne och upptäckte att hon var lite... 2
Svar
20
· Visningar
15 448
Senast: Boerperd
·
N
Hundhälsa Förra lördagen började våran hund kräkas och det höll i sig till söndag morgon. sen var det lugnt hela dagen. sen kräktes han på måndag...
Svar
2
· Visningar
1 210
Senast: Nile
·
Övr. Hund Sitter nu och kollar runt lite efter en klövjeväska till min hund. Tanken är att den skall användas både till vardags och till...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Min lilla stackare går och kliar sig här hemma, han har fått rävskabb. Givetvis glömde jag ställa hälften av frågorna jag skulle när... 2
Svar
25
· Visningar
7 477
Övr. Hund Ja, nu ska ni höra. Anna Anka kan inte bara allt om brosk, om hårfärger, klasskillnader, ekonomi, fester, kläder och förhållande. Hon är... 2
Svar
22
· Visningar
2 975
Senast: sofiabruse
·
M
Hundträning På en promenad häromdagen kom en tant fram och ville beundra min hund.Vi småpratade lite och jag talade om att min hund var en...
Svar
4
· Visningar
1 284
R
Övr. Hund Insipirerad av tråden här på hund så lägger jag ut en likadan (ja, jag är uttråkad:angel:). Jag har aldrig varit med om ett MH förut och...
Svar
6
· Visningar
1 018
Senast: dreampower
·
Övr. Hund Help! Jag ser fram emot att min fina Beauceronkille ska få göra sitt MH till våren - men nu när jag sitter och kollar genom... 2
Svar
35
· Visningar
3 988
Senast: dreampower
·
Hundhälsa Min ena hund har symptom på något som inte går att sätta ord på. Jag har börjat fundera på om det är hjärtmask. Men den andra hunden...
Svar
1
· Visningar
943
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Vilket är de bästa torrfodret enligt dig? varför tycker du fodret är bra...:D
Svar
2
· Visningar
890
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka