Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Och det är en trevlig liten fröken, men :eek: så luden hon är :cool: Detta kräver krafttag och en trimning blir det inom kort. Dvs... 2
Svar
26
· Visningar
2 371
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Den första februari flyttar jag och blivande sambon(:love:) till vårt alldeles eget hus:bump: Jag funderar dock lite kring... 2
Svar
33
· Visningar
8 680
Senast: Luxus
·
Hundhälsa Någons som har bra tips på spray som man kan ha i benhåren för att inte snön ska fastna. Kan man använda glansspray som man har till...
Svar
19
· Visningar
8 283
Senast: Atalantha
·
Övr. Hund För ett tag sedan hade jag en tråd här på Hund där jag bad om råd om hur jag skulle bete mig vid hundmöten med min tik som blivit...
Svar
5
· Visningar
919
Övr. Hund min granne har en schäfertik som är 5 månader, den sitter ute på trappen just nu i -11 grader... har sett den ute när det är kallare än... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 950
Senast: liljekonvall
·
Svar
21
· Visningar
2 141
Senast: Hast-hund
·
H
Övr. Hund Har en fråga till er som tränar apportering. Vid jaktapportering så vill jag inte att hunden ska gå utan både handtecken o muntligt...
Svar
14
· Visningar
2 439
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Nu har vintern kommit till Stockholm, på riktigt. Till mattes stora förtret, men till Pirayas förtjusning. Hennes andra vinter, tror... 2
Svar
33
· Visningar
3 211
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hittade den här annonsen av en slump alldeles nyss. Någon som behöver en liten extra inkomst? :D...
Svar
9
· Visningar
2 531
Senast: martha
·
Övr. Hund Min tidiga julklapp tillmig själv kan man väl säga :) Hämtade honom i söndags. Pappa sa att man kan se att det är min hund, och det är...
Svar
9
· Visningar
1 049
Senast: Nila
·
Övr. Hund ... att ha varit ute på promenad i snön? :angel: Såhär ser min ut (efter 15 minuters promenad :p):
Svar
14
· Visningar
1 770
Senast: McFlurry
·
M
Hundhälsa Min hund har börjat klia sig något ofantligt! Först var det mest på "låret" upp mot svansen, men nu verkar det klia precis överallt...
Svar
11
· Visningar
7 667
Senast: McFlurry
·
H
Hundhälsa Behöver lite tips från mer erfarna hundägare om min lilla shitzu korsning. Har tagit reda på att denna ras kan ha problem med...
Svar
4
· Visningar
1 657
Senast: urkella
·
Övr. Hund Elmo Ras: Isländsk fårhund Namn: Elmo av Ylveli Född: 29/5-2009 Ursprung: Norge, kennel Ylveli Mamma: Tuva av Ylveli Pappa... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 612
Senast: Tibra
·
Hundhälsa Betyder underutvecklad synnerv men vad innebär det i praktiken? Någon som har erfarenhet av vad det innebär för hunden under livet...
Svar
1
· Visningar
1 254
Senast: Laa
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb1150060 http://www.pixbox.se/pic_show_id30082053.html
Svar
2
· Visningar
860
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund kan nån förklar för mig hur man fäller ihop en sån.? :)
Svar
3
· Visningar
5 045
Senast: Tjorvis
·
Övr. Hund Så här låg mina små vavvor och mös i soffan igår kväll :3 :love:
Svar
7
· Visningar
969
Hundhälsa Vi har snart haft vår Nuffe, omplacering 2,5 år, i ett halvår och allt går över förväntan på alla plan utom ett. Ensamhetsträningen...
Svar
11
· Visningar
1 322
S
Övr. Hund Undrar lite över hur det fungerar att ha en kennel, måste man registrera det som ett företag? Eller det kanske man bara måste om man...
Svar
5
· Visningar
12 402
Senast: Duvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V