Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Vår ettåriga blandrastik ( ca 60cm mankhöjd och väger 26 kg sportig modell) "besvärar" oss inomhus. Hon ligger på sin plats så länge jag...
Svar
10
· Visningar
1 258
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Pga artros och lite övervikt kvar har Maestro börjat på hundsim. Det går förvånansvärt bra med tanke på att han hatar att simma. Han...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: Skogstroll
·
H
Övr. Hund Nimbus,vår vita Kuvasz-korsning försvann från gården strax utanför Mjöhult i natt. Det ligger 1 mil öster om Höganäs.Mitt emellan... 2
Svar
35
· Visningar
2 588
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Min hund opererades i torsdags (gjorde en tråd om detta), kastrering med ena kulan i buken, och nu har det svullnat upp rejält...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Några vinterbilder från Tant Brun och Fröken Fladderöra Medan unghunden rusar av sig... ....förser sig Tanten med föda. Eller...
Svar
13
· Visningar
1 087
Senast: Tibra
·
F
Hundhälsa Min hanhund på 10 mån slickar sig väldigt mycket mellan benen. Han luktar väldigt illa i munnen pga detta, samt att det inte är så...
Svar
17
· Visningar
19 688
Senast: paradiset
·
K
Hundhälsa Ska ut på långresa med hunden i jul och har fått rekomenderat att ge postafen. Men så sägs det ju också att hunden inte ska äta innan...
Svar
1
· Visningar
1 624
Senast: Lejonelle
·
T
Hundavel & Ras Jag skulle gärna vilja veta vad för ras ni tror passar på mig, har ju redan två hundar (cavalier och golden) men om något år vill jag...
Svar
19
· Visningar
1 827
Senast: Toviie
·
G
Hundträning Det är ju många här som tränar på olika sätt, olika nivåer, olika grenar osv. Själv har jag ju afghaner som jag dels har mycket pälsvård... 2
Svar
33
· Visningar
2 343
Senast: Disen
·
H
Hundavel & Ras Vad tycker ni om denna ras? Hur har de RR ni träffat varit? Mvh Steffi 3 4 5
Svar
94
· Visningar
14 790
Senast: Indiv
·
G
Övr. Hund Jag har fått den här länken skickad till mig av alla möjliga vänner nu. Det är ett väldigt fint "porträtt"men också alldeles galet...
Svar
10
· Visningar
997
Hundavel & Ras Jag erkänner glatt att detta med utställning inte är mitt intresse eller ens något som jag anser premierar rasernas utveckling på något... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 003
Senast: Kilauea
·
Svar
2 024
· Visningar
124 681
Senast: Luxus
·
S
Övr. Hund Undrar när man bör börja klippa klorna på valpar?
Svar
4
· Visningar
1 469
Senast: falukorw
·
B
Hundavel & Ras Hej! Jag har äntligen råd, tid och möjlighet att skaffa hund:laugh: Men jag kan inte bestämma mig för vilken ras, mycket för att jag... 2
Svar
21
· Visningar
2 056
H
Hundavel & Ras Man ser ofta ordet seriös i kombination med ordet uppfödare /kennel. När är en uppfödare seriös när räknas den dit är jag seriös bara...
Svar
7
· Visningar
1 243
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Uppe på en höjd på det småländska höglandet, ligger en av sveriges mysigaste platser. En plats dit vi gärna åker till så fort vi får...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: antiloop8
·
Övr. Hund Lite bilder från dagen i vinterlandet! Så otroligt mycket snö de är i Tyresö idag, ca 40cm på de flesta ställen, mer på andra!! :p...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Alfakrulls
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V