JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Några vinterbilder från Tant Brun och Fröken Fladderöra
Medan unghunden rusar av sig...
....förser sig Tanten med föda. Eller föda? Frusen koskit?
Sv: Hälsning från Vildmarken
Vilka härliga bilder
Frusen koskit= isglass
Kan vi inte gå in nu? Det är så kallt att jag tappat allt nospigment!
Tanten i ett tappert försök att locka till sig andra skuttande fyrbenta djur att ät... *harkel* umgås med!
Tvi vale för vinter! Pinnar har inte alls samma utsökta smak och sötma som färskt gräs...
Kan vi inte gå hem nu?
Reaktionen när jag drog fram min tetermos nere vid sjön
På väg hem efter två timmars pulsande i snön
Vilka underbara bilder! Vad glad jag blir av att titta på dem
Frusen koskit= isglass
haha
jättefina bilder
älskar den sista! vilken natur
Härliga bilder på " söta clementiner"
som min dotter alltid kallade dalmatiner för när hon var mindre
Men guuuud vilka fantastiska och härliga bilder, på härliga hundar!
Fast jag är inte alls med längre, hur många prickiga vovvar har du nu? Det var tre med på promenaden, eller?
Tackar
Jag är så glad över att det är så fint där jag bor!
Nej, det var två hundar med på promenaden, en svart och en brun tik. Har haft fler dallar längre tillbaka, men just nu är det två
Samma sjö som du och jag knegade till förra året eller när det var?
Tänkte att så lång tid tar det väl inte till sjön i lövdala.. eller?
Vackert var det iallafall
Nej, är det barmark tar det inte så lång tid - men jag gick inte raka vägen. Sedan var det nästan 3 dm snö att trampa runt i, två steg fram och ett steg bak
Isglass ja, med "chokladsmak"
Haha, min systerdotter blev lite fundersam när hon såg två Sally på samma bild. Måste vara photoshop va?!
Neeeeeeej
Jag blir helt salig. Gud så vackra hundar o vilka fina bilder! Jag är så nyfiken på dalmatin, har alltid gillat dom o är så sugen
Fast jag fick inte skaffa en sån ful prickig sak för min sambo
Dock har jag redan min guldklimp men kanske kommer en ful prickig sak i framtiden?
Hur är en dalmatin?
Övr. Hund
Miss Mandy och jag ska ga till vara vanner en liten bit bort och vi gar pa skogssidan av vagen, i graset, nastan i diket. Da jag vet att...
Övr. Hund
Om ni fick välja en låt för att beskriva er hunds personlighet - vilken skulle det då vara?
Tant Brun; tror alla regler gäller alla...
2
Övr. Hund
Eller... vad är det med folk?? Ännu en tråd om puckade människor med hund alltså. Jag har själv varit väldigt förskonad från sådana och...
2
Övr. Hund
Igår kväll runt 10 tiden var min pappa ute på kvällspromenaden med deras 14 åriga hanhund. De bor i ett litet område med hästgårdar och...
2