MrsScabtree

Trådstartare
DSC_3578.jpg

DSC_3587.jpg

DSC_3610.jpg

DSC_3611.jpg

DSC_3612.jpg

Sv: Vinter

Jättefina bilder! Och dina hundar är jättefina. Jag är en sådan som av någon anledning oftast inte fastnar för schäfrar :o men din tjej är verkligen jättevacker! Och Ian med såklart. Så söt med sina små mörka knappögon. :love:

Riktig vinter :love: Superfina bilder du tagit på fina hundar.

Malmö visar sig på sin bästa vintersida. Det snöar och snöar och i morgon kommer bildbevis från mig.

Ja, igår på promenader var jag tvungen att lägga mig alltihop, husse tyckte inte jag var klok och gick till bilen :o

Ja, igår på promenaderna var jag tvungen att lägga mig i alltihop, husse tyckte inte jag var klok och gick till bilen :o

Liknande trådar

Övr. Hund Har du hämtat hem valp mitt i vintern? Var det en bra grej, eller onödigt besvärlig? Med facit i hand, skulle du göra det igen? Frågan... 2
Svar
26
· Visningar
1 764
Senast: Troll
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
972
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 043
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 066
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka