Maestro på hundsim!

Skogstroll

Trådstartare
Pga artros och lite övervikt kvar har Maestro börjat på hundsim. Det går förvånansvärt bra med tanke på att han hatar att simma. Han simmar bra och är ganska nöjd! Vi har nu simmat fyra gånger! Lägg gärna ut bilder när era hundar simmar!

Sv: Maestro på hundsim!

Våran rotta simmar bara i havet, däremot gick hon i vattentrask efter ett benbrott som valp. Här är en bild från ett av de sista besöken på rehab, hon är knappt ett år gammal på bilden.

n541298225_280212_93.jpg

Jag hoppas att min voffis ska börja simma i havet/sjöar till sommaren nu när han insett att han faktiskt kan simma. Han gillar annars att plaska i vattenkanten, men simma får man tvinga honom till. Han verkar vänja sig mer och mer vid simningen och blir väldigt glad och uppspelt när han ser vart vi är på väg,men än så länge får vi ge honom en knuff i vattnet.

Roligt med en film! Jag ska lägga upp en jag med så fort jag hittat sladden till telefonen. Den är spårlöst försvunnen..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 317
Senast: __sofia__
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 418
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka