Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

W
Hundhälsa Ja frågan ser i i rubriken, hur mycket vatten dricker era hundar? Jag undrar då jag upplever det som om min hund dricker lite vatten...
Svar
9
· Visningar
6 547
Senast: Bebben
·
J
Hundhälsa Sen i söndags kväll har min hund uppfört sig konstigt. Hemma när han står upp så hänger svansen rakt ner på honom. Han brukar alltid ha...
Svar
15
· Visningar
2 129
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Vi behöver lite hjälp:confused:! Mamma och pappa har nyss skaffat en ny valp. Hon är 10 veckor nu, ett riktigt litet charmtroll som är...
Svar
6
· Visningar
1 011
Senast: Atalantha
·
Övr. Hund Suck... Min 9månaders unghund har gått och blivit rädd för barn. Varför vet vi inte, han har tidigare lekt med flera barn utan problem...
Svar
5
· Visningar
1 212
Senast: MysigaUlla
·
Hundhälsa Hundarna har kennelhosta.Då hostar dom rejält och det finns egentligen inget att göra åt det eftersom det är virus. Det vet jag ju om... 2
Svar
31
· Visningar
9 984
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Efter uppersittarkvällen i onsdags tog jag med mig mina två hundar ut för att gå en mysig nattpromenad i nysnön. Hundarna busade som...
Svar
3
· Visningar
1 365
Senast: Ela
·
Hundhälsa Hur är det. Brukar hundar kräkas ibland? Har hört att de kan kräkas för att få upp hår... 9 månaders valpen kräktes igår kväll, samt...
Svar
6
· Visningar
1 417
Senast: Scandi
·
S
Övr. Hund Det är inne i huset i hundgården han har börjat pinka, även bajsa ibland. Är det nån som har nå tips på nå man kan ha på väggarna får...
Svar
1
· Visningar
803
Övr. Hund Alla ni som har hundar som är med er i stallet, hur ofta tvättar ni era hundar? Behöver man tvätta en "stallhund" oftare än en som inte...
Svar
10
· Visningar
1 082
Senast: tanten
·
Hundhälsa Vill börja med att säga att vi varit hos veterinär som inte vet vad det är för fel, men hon skall på återbesök så självklart är det inte...
Svar
12
· Visningar
21 047
Senast: Lejonelle
·
S
Hundhälsa När är det lämpligt att börja erbjuda valparna vatten? När dom börjar äta fast föda eller senare? och ska dom ha fri tillgång eller bör...
Svar
5
· Visningar
19 674
Senast: mosterlisa
·
Hundhälsa Har tre st 13 veckors valpar hemma. En går med gipsat bakben och dom är därför separerade från varandra. Men aldeles nyss så tänkte jag...
Svar
9
· Visningar
3 847
Senast: ldmedett
·
B
Övr. Hund Hej! Jag o carlos får snart en ny amstaff valp och vi har svårt för att hitta på namn. Vi vill ha något på spanska eller italienska...
Svar
4
· Visningar
7 902
Senast: hastflicka
·
G
Övr. Hund Som vinthundsnörd har jag inte jättestor koll på MH´n och alla siffrorna och tänkte bara kolla med er om någon har lust att säga om...
Svar
13
· Visningar
1 265
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Igår kom min nya omplacering! Visserligen är jag änsålänge bara jourhem men vi satsar på att det blir permanent sålänge han funkar med...
Svar
16
· Visningar
1 625
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Idag hämtade vi hem lilla qvarnbäckens Irras!!! jag är kär!!:love:
Svar
3
· Visningar
823
Senast: startpompe
·
Övr. Hund Nu är man ju bra sugen på att skaffa en kompis till lillen, men det blir nog inte kinesiskt i så fall och inte förrän till nästa sommar... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
18 995
Senast: YlvaG
·
H
Övr. Hund I dag kom jag att tänka på en fascinerande händelse från tiden då jag gick på valp kurs med min Frida. Vår instruktör på klubben...
Svar
6
· Visningar
1 121
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund En bekant till min syster förlorade en av sina två unghundar igår, när båda två gick igenom isen i närheten av bostaden. Med risk för... 2
Svar
20
· Visningar
2 109
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Specialsök finns det inte mycket av runt om i det här landet och speciellt inte seriösa eller erfarna kursledare. Men det är bland det... 2
Svar
31
· Visningar
3 495
Senast: Tibra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka