Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Hej! Jag har suttit den senaste veckan och letat mycket information om franska bulldogar (frullar!) Jag och min familj funderar på...
Svar
3
· Visningar
1 416
Senast: cämela
·
Hundhälsa Låt inte hundarna nosa, bita, bära, äta upp urbrända raketer! Mer än en hund har dött av det, de innehåller tungmetaller, bl Barium. mvh
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Red_Chili
·
H
Hundhälsa Ni som har gett era hundar lugnande odyl för att hålla dom lugna vid nyår. Vad har ni gett när började ni o hur har det fungerat...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: martha
·
Övr. Hund Ja, så var det nyår igen. En hemsk dag för vissa hundar som mår fruktansvärt dåligt av raketer. Hur gör ni med era hundar, främst ni... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 084
Senast: Alexandra_W
·
Ï
Hundhälsa Vi var ute i skogen och busade idag, och efter en stund såg jag att det blödde från Nikes tass..En klo hade brutits av och det blödde...
Svar
7
· Visningar
2 808
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hur säkert är det egentligen att ge hunden märgben? (typ torkade)? Vet att jag läst att man ska hålla koll på hundarna så det inte...
Svar
8
· Visningar
8 227
·
Hundhälsa Min RR-hane på 4 år har varit kass i magen sen i fredags, blev bättre i söndags sen inatt rasade den igen. Nu i förmiddags bajsade... 2
Svar
28
· Visningar
2 609
Senast: Lona
·
Hundavel & Ras Har en liten dröm att hålla på med hundavel när jag "blir stor". det har varit en dröm länge nu, när man var liten var det väl...
Svar
14
· Visningar
1 198
Senast: Vaccan
·
S
Hundavel & Ras Nu har valparna blivit dryga tre veckor och fått tänder. Då verkar det inte som att tiken vill dia dom längre. Hon går in till valparna...
Svar
7
· Visningar
13 266
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Vad får de för mat tro? Började fundera på det när jag läste en tråd på seniorforumet. 4 5 6
Svar
114
· Visningar
11 185
Senast: Hannapirat
·
Övr. Hund Min blandrastik som i dagarna nu blir 7 månader är nu 54 cm hög. Hur mycket mer kan jag räkna med att hon blir? Hon har växt om sin...
Svar
10
· Visningar
2 549
Senast: Mysaan
·
Hundavel & Ras Jag planerar att börja föda upp hundar och undrar hur det funkar kring hur man väljer avelsdjur... Vilka tester skall genomföras för...
Svar
14
· Visningar
1 947
·
R
Hundavel & Ras Ja, imorgon ska jag åka iväg och kolla på valpar av rasen Stabyhoun och förhoppningsvis tinga en. Vad har ni för erfarenheter av... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
17 449
Senast: Kira
·
Hundavel & Ras Ja, nu är vi inne på dygn 55 och är således på upploppet = dags för en egen liten tråd :banana: Nyfotade bilder från idag på lilla... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
12 714
Senast: inverterad
·
M
Övr. Hund Hejsan!=) Är en stolt ägare av Dobbermann/Labbe=) Ska införa en "liten" söt GD tös den 15 Januari^^ Behöver lite tips på namn till...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Gravinda
·
P
Hundhälsa Jag vaknade inatt av att vovven kräktes, inte speciellt ovanligt, han gör det då och då, enligt vet. är det inte ovanligt att hundar gör...
Svar
5
· Visningar
951
·
Övr. Hund Vilken typ av sele använder ni när hunden får dra pulka? Jag har äntligen fått hem min julklapp :love: en lite mindre segebaden...
Svar
15
· Visningar
3 343
Senast: Sablar22
·
Hundavel & Ras Vi har nu beslutat att köpa hund (äntligen!! :banana:). Men... vi har stora problem att välja ras. Vi är lika kluvna allihopa... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 828
·
Övr. Hund hej Vill bara klargöra att jag idag inte kommer att skaffa hund, men när/om jag gör det är jag främst intresserad av en större hund...
Svar
10
· Visningar
1 393
Senast: ssabina
·
Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 251
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka