Fransk bulldog, erfarenheter?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare femkronan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 416
F

femkronan

Hej!

Jag har suttit den senaste veckan och letat mycket information om franska bulldogar (frullar!)
Jag och min familj funderar på att skaffa en, och nu undrar jag om någon skulle vilja berätta lite allmän information om dessa?
Jag vet redan att de har lätt för att få sjukdomar osv.

En fråga t.ex. dregglar de som deras släktingar engelska bulldogar?

Blir överlycklig för svar!

MVH
Nina :)

Sv: Fransk bulldog, erfarenheter?

Jag tyckte där var mer bråk än information i det forumet :)
Hur är det med dregglandet hos frullar?

Sv: Fransk bulldog, erfarenheter?

är dregglandet det störstaproblemet för dig? låter lite underligt ;)

mina hundar dregglar om ajg äter något otroligt gott som dom vill smaka. annars inte. så du behövericket oroa dig ;) men undantag finns ju alltid men jag har inte trffat nån fralla som dregglar mer än vid mat tiggeri.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Denna fråga har säkert varit uppe en massa ggr men ber gärna om er input givet mina förutsättningar. (Funderar i första hand på om... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 457
Senast: Pilot
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 860
Senast: lizzie
·
Hundavel & Ras Min älskade hund blev akut sjuk i tisdags natt och det fanns ingen annan lösning än att åka och ta bort honom. Nu känns det bara tomt... 2
Svar
37
· Visningar
4 119
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Halloj! Nu är det snart dags att börja välja ras, har funderat några månader på vilka raser som ska kunna passa mig. Har haft två... 2
Svar
38
· Visningar
7 934
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka