dogman professinonal hundbur

Sv: dogman professinonal hundbur

Man drar ut ena kortsidan och trycker in den mot buren så den ligger platt mott botten, sen drar man ut andra kortsidan och gör likadant. Då har man bara långsidorna och taket kvar och de är ledade så då vecklar man bara ihop dem så att de också ligger platt mot burens botten, sen finns det en "clips" på ena långsidan av buren som man knäpper fast på ena sidan så att allt hålls ihop när man bär den.

Liknande trådar

Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 426
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 066
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 399
Senast: ufot
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
2 063
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka