Vinterbilder!

Sv: Vinterbilder!

Lovely, då dyker vi förbi någon dag när det inte verkar vara enorma förseningar i trafiken hela tiden...
Dock får inte Zala följa med. Hon har lyckats springa in i ett träd och blivit halt.. 3 dagar efter att hon fick springa lös första gången efter att ha vilat efter sträckning... Så nu är det 3-4 veckors vila som gäller igen. Minst. Faaan vad jag blir less och jag tycker så synd om Zala.

Spanar in våra hästar.
30083523.jpg

30083524.jpg

30083521.jpg

Tack!

Och du vet nog vad jag känner för Elmo! Om du nån gång tar han till Sthlm så lär han inte följa med dig tillbaka:devil:

;)

Men då har du nog fortfarande bara en hund kvar för då ligger det en whippet i baksätet i min bil ;);) Hur är han? Ja har ju två vänner som har whippetar.

Vinterpromenader är den bästa sortens promenader! Bilderna är nån vecka gamla, vi har mycket mer snö nu. Har bara inte hunnit lägga in dom nya bilderna i datorn än...

30088841.jpg

30088843.jpg

30088846.jpg

30088301.jpg

Och efter 2 timmar är man såhär trött:
30088844.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 317
Senast: __sofia__
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 418
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 495
Senast: Otherside
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 103
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka