Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Hundhälsa Är det någon som har råkat ut för att tandköttet på hunden överproduceras och växer över tänderna? Vill gärna ta del av era erfarenehter...
Svar
6
· Visningar
6 511
Senast: ChristinA
·
Hundavel & Ras träffade på en gammal bekant här omdagen.... började prata och de visade sig att hon hade börjat föda upp egna schäfrar, hade väl 1 hane... 2
Svar
23
· Visningar
2 223
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund ja är det alla hundars rätt att ha en el. flera hundkompisar?? Och då menar jag att man inte bara ska ha en hund!! Var nämligen på en...
Svar
11
· Visningar
1 165
Hundavel & Ras inom kort kommer min eng. springer spaniel få vandra vidare, så jag och min sambo har bestämt oss för att skaffa en till hund när han är...
Svar
11
· Visningar
1 519
Senast: wtf
·
S
Hundhälsa Jag har en fråga, vilket är det som hundar absolut inte får äta? Jag menar som choklad och så. Jag vet nog det allra mesta om vad dom...
Svar
6
· Visningar
925
Övr. Hund Hejsan, jag undrar om det finns något bra ställe i Örebro där man kan låta två hundar hälsa på varandra lösa? Ska nämligen hämta upp...
Svar
1
· Visningar
1 189
Senast: Generalen
·
Hundavel & Ras Igår skjutsade jag grannen till veterinären med en av de finaste schäfrar jag någonsin känt. Vi hade tid kl 08.15 och mindre än 30...
Svar
5
· Visningar
1 272
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Tänkte se om det möjligtvis har någon erfarenhet av det min hund har. Det är en vit herdehundstik som är strax över året. Symtomen hon...
Svar
17
· Visningar
5 751
Senast: Misty_87
·
L
Övr. Hund Hallå alla glada westie älskare! ;) tänkte starta en alldeles egen tråd för alla oss som äger dessa små vita älsklingar med det stora...
Svar
3
· Visningar
1 106
Senast: lliissaa
·
Hundhälsa Sitter och funderar och undrar hur det kommer sig att hundar som är förrådskvalsterallergiska inte kan äta torrfoder. Jag vet att...
Svar
6
· Visningar
1 694
Senast: TantEster
·
Hundavel & Ras Jag har en fråga, jag hoppas ni kan hjälpa mig......;) Om man köper en Jack russell som är reggad i JRTC kan man ju inmönstra in dem...
Svar
1
· Visningar
1 111
Senast: Trollsan
·
Övr. Hund Hur ofta köper ni utrustning till hunden, utan att det behövs? Jag har idag införskaffat ett halvstryp med matchande koppel till det... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 177
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Ja, vad är målen med hunderiet under 2010??
Svar
4
· Visningar
717
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund jag har en långhårig tax som just nu äter james wellbeloved lamm och ris, detta pga att gammelvovven var allergisk. men nu finns han...
Svar
13
· Visningar
1 437
Senast: wtf
·
Övr. Hund officiell SM gren. Jag köpte hundmat för drygt en vecka sedan. 20 kilo. När jag skulle hiva in den i bagagen på bamsen så råkade jag...
Svar
8
· Visningar
1 350
Senast: Sickan
·
Övr. Hund Hej jag sitter här med tre nystan handspunnen hundull och undrar om det finns någon som har nån kul idé om vad man kan göra med den? Har... 2
Svar
32
· Visningar
3 100
Senast: soffa
·
Hundavel & Ras Dags att starta en westietråd tycker jag och sammankalla alla bukes west highland white terrier! Bilder är givetvis ett måste. ... 2
Svar
36
· Visningar
3 292
Senast: eldione
·
S
Övr. Hund Jag funderar på att skaffa en hund men eftersom vi har inackorderingsstall måste hunden fungera i ganska många situationer.. Jag vill... 2
Svar
23
· Visningar
4 773
Senast: Mint
·
Hundavel & Ras Jag behöver lite hjälp som så många andra här.. Det är inte aktuellt med en till hund än, men såklart så går man ju och funderar och...
Svar
6
· Visningar
1 187
Senast: Nenyah
·
M
Hundhälsa När kan man som senast ta och ge tiken abortspruta? Blev en tjuvparning i dag på kvällen. Är det för sent att åka till veterinär på...
Svar
5
· Visningar
1 819
Senast: hundar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka