Westie tråden!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare lliissaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 106
L

lliissaa

Hallå alla glada westie älskare! ;) tänkte starta en alldeles egen tråd för alla oss som äger dessa små vita älsklingar med det stora humöret! :D För.. som ni säkert har märkt har dom ett alldeles speciellt temperament och lynne :p jag och mina föräldrar skaffade vår westie förra året, så efterlängtad och nu så älskad...

Tänkte då börja berätta lite kort om min Nelly.
4 november förra året föddes lilla Nelly och växte upp tsm med sina sex syskon. Nelly var den tuffaste, starkaste, skälligaste, bråkigaste valpen i hela kullen (och hanhundarna är inräknade). Vi hälsade på några veckor innan vi skulle hämta vår lilla ulltuss och min första reaktion var; alla är underbara med så olika personligheter, spelar ingen roll vilken vi får (uppfödaren skulle placera ut valparna själv till de familjer hon tyckte passade bäst till varje valp) men den där valpen... är ju lite bråkigare och sådär... och den verkar VÄLDIGT kaxig... (:angel:)
När då sedan veckorna gick och hämtningsdagen kom så fick vi reda på att lilla bråkstaken var vår.

OCH TÄNK SÅ BRA DET BLEV! Nelly är vår lilla guldklimp med det icke urväxta kaxiga beteéndet fast med ett hjärta av guld! En westie är ändå en speciell liten hundras... eller vad säger ni? ;)
Nu är det dax för er att berätta om era små westies! Bilder skulle vara jätteroligt! :D

Sv: Westie tråden!

hoppsan! Kunde inte hitta den när jag sökte :p:D

Liknande trådar

Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 325
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Natten till igår fick min älskade BC-tik Nell en hjärnblödning. De neurologiska skadorna var alltför allvarliga för att det skulle vara...
Svar
18
· Visningar
1 132
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund På söndag för exakt fem år sedan bilade jag och familjen ner för att hämta hem min alldeles första egna vovve, en liten bulleherre vid...
Svar
3
· Visningar
1 284
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Tänkte berätta hur det går med vår nya hund. Vi fick en 4-årig amrishane som omplacering för ca 6 veckor sedan. Den tragiska...
Svar
8
· Visningar
2 240
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka