Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Var har hon fått sin päls från? Är det så här en papillon ser ut utan sin päls? Hon är ca 3 månader på bilden, pappan är ren...
Svar
14
· Visningar
1 740
Senast: Eastwick
·
Övr. Hund Nån som var på MyDog och såg uppvisningarna? Av IPO-gänget, Försvaret, POlisen, freestylen osv. KOmmentarer? Gärna positiva. Vore kul...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: attempt
·
Hundavel & Ras Hittade detta på nätet; http://www.archive.org/stream/dogsofallnations00masorich#page/80/mode/1up Kanske har varit uppe på... 2
Svar
26
· Visningar
3 847
Senast: vallhund
·
I
Hundhälsa Min hund fick diagnosen rävskabb för nio dagar sedan och har nu blivit behandlad lika länge. Jag undrar när man ska börja se bättring...
Svar
16
· Visningar
14 583
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Som rubriken lyder, vad lär man sig (och hunden såklart :D ) på SBKs grundkurs? Jag missade av olika anledningar valpkursen med Häxa...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Snostjerna
·
Övr. Hund Nu är det så att jag har lite undringar med hur det är att leva med en Bullterrier! :laugh: Jag har alltid velat ha en bullrerrier...
Svar
8
· Visningar
2 253
Senast: wtf
·
L
Hundavel & Ras Hej! Tänkte starta en Grand Danois tråd. Vill veta allt ni vet. Tex medfödda saker, att tänka på vid köp, uppfödare. Allt är välkommet! 2
Svar
28
· Visningar
4 947
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Det finns ju trådar om inkallning, men jag vill gärna veta hur jag ska förhålla mig till detta problem. Vi bor så att vi har gemensam...
Svar
3
· Visningar
921
Senast: vivendi
·
Övr. Hund en annan tråd fick mig att börja fundera vidare kring morrningar i olika situationer, det gavs en förklaring om att en morrning kan vara...
Svar
11
· Visningar
1 481
Senast: Chili
·
Övr. Hund Som blivande hundägare är jag nyfiken på vad man kan tänkas komma upp i för kostnader. Berätta gärna vad du har för slags hund, vad du... 2
Svar
27
· Visningar
2 875
Hundhälsa Hej! Nu behöver jag hjälp. Vår nya tik (tre år gammal omplacering) har börjat äta ALLT hon kan hitta utomhus! Det ver verkligen...
Svar
5
· Visningar
1 448
Senast: H_lena
·
Övr. Hund nu ligger min lilla smulan 9 år på operations bordet för magomvridning och främmande föremål i magen :cry: Håll alla tummar ni kan för...
Svar
11
· Visningar
1 082
Senast: tesora
·
Hundavel & Ras Hittade bara äldre trådar och behöver snabba svar... ska kolla på valpar imorgon som är 15v ska kolla åt min mamma och vill gärna...
Svar
4
· Visningar
973
Övr. Hund Det känns som att det börjar bli dags att välja klubb snart och jag veeet ju ingenting! Hade det varit en ridklubb så hade jag ju vetat...
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Jag har en labbe-hane på 3,5år som äter Eukanuba, (antingen Labrador eller lax fodret). När jag fick honom för 1år och 4 månader...
Svar
7
· Visningar
16 948
Senast: Ginger840
·
Övr. Hund Alltså, kolla in länken: http://existenz.se/out.php?id=20013 Shit, hur lyckas den?! :rofl: Och hur kan en sådan liten vovve har så...
Svar
6
· Visningar
1 200
Senast: Ciindy
·
L
Hundhälsa min ena vita pudel har röda missfärgningar kring munnen, rumpan och på magen. kan det tyda på brist på något? min andra vita pudel...
Svar
17
· Visningar
14 509
Senast: wtf
·
Hundhälsa Skrev en tråd för en månad sen om att min hund varit dålig i magen av och till hela hösten...
Svar
6
· Visningar
3 201
Senast: mkh
·
Övr. Hund Snart åker hundkräket ut med öronen före! :crazy: Okej kanske inte riktigt så illa, men jag håller på att bli galen! Det började under...
Svar
10
· Visningar
1 142
S
Övr. Hund Vår unga hane är ganska kaxig, han vill gärna dominera andra hanar. Han än inte på något sätt aggressiv, har aldrig startat nåt...
Svar
1
· Visningar
1 276
Senast: FannyoArre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka