Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Det här är kanske lite luddigt skrivet, men jag vet inte riktigt hur jag ska skriva just nu. Izor fick "stryk" av sin bästis...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa En bekant har en hanhund som kastrerats men har kulorna kvar. Det har jag aldrig sett förr, och undrar nu över vad man då gjort - bara... 2
Svar
39
· Visningar
3 265
Senast: Lotus
·
Övr. Hund Mina föräldrar har en blandras (tax/pudel/pappillion och nån spets), och vi hade en diskussion för några dagar sen om de skulle skaffa... 2 3
Svar
42
· Visningar
9 186
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Nu kanske det redan finns en sån här tråd nånstans. Men hur som helst såg jag ett program i tv där en viss hundtränare (har väldigt... 2
Svar
23
· Visningar
2 541
Senast: JeayL
·
H
Hundhälsa Hej Jag har en unghund på 7 månder som får mat 1 gång om dan. Det är för att de två äldre brukar få mat en gång om dan så det blir...
Svar
6
· Visningar
1 339
Hundhälsa Nu måste jag höra med er. Är det sant att det finns veterinärer som mailar ut olika tänkbara diagnoser till kunder med sjuka djur...
Svar
10
· Visningar
1 124
Senast: TantEster
·
Övr. Hund Jag hatar det! Min far fyller 60 i augusti och det har du bokats en resa för familjen, dvs mina föräldrar, min syster + sambo och...
Svar
16
· Visningar
3 539
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag har nyligen fått ta bort min hund först och främst pga inkontinens som inte gick att fixa och allergi som lett till återkommande...
Svar
5
· Visningar
1 147
Senast: wtf
·
Övr. Hund Jag är himla sugen att börja träna lydnad med Atlas, ska börjar lite smått med kontaktövningar här hemma. Han är väldigt lyhörd och... 2
Svar
27
· Visningar
2 239
Senast: LillJay
·
N
Hundhälsa Nu börjar det gå för långt.. Vad sjutton ska man göra åt en hund, 10 månader kastrerad hane som så fort han får chansen äter allt. Mat...
Svar
9
· Visningar
2 087
Senast: mkh
·
S
Hundavel & Ras Jag har en rottweiler tik på 8månader. Och hon väger nu 29 kilo. Egentligen ska hon nog väga ca 25, men eftersom hon var skadad i benen...
Svar
13
· Visningar
5 763
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag har tagit över en helt underbar 2 årig border-tyskterrier. Som har jagat fram till nu. (men inte fungerade pga att han inte skäller)...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: Eve
·
Hundhälsa hur gammal bör en hund vara för att få lov att tugga grisöra? Vill ha något som brackan kan tugga länge på nu när hon inte kan vara ute...
Svar
16
· Visningar
14 806
Senast: Annika_L
·
Hundavel & Ras Ja rubriken säger det mesta! Vilka nackdelar är vanliga och ovanliga? Hanen i fråga har aldrig parat förut(Vad jag vet då det inte...
Svar
3
· Visningar
2 772
Senast: vallhund
·
S
Övr. Hund Behöver så mycket hjälp som möjligt. Om jag köper en hund i USA som jag sedan vill ta med till sverige? Funkar det? Kostnader, karantän...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: KickiH
·
Hundhälsa Ska man ha det på sin hund nu när det är kallt? Är jag en djurplågare som inte har det när jag är ute i flera timmar? När jag...
Svar
17
· Visningar
3 146
Senast: martha
·
Hundhälsa Jag läste någonstans att elektroniska apparater som står på stand by sänder ut ett ljud som vi människor inte kan höra men som är i det...
Svar
3
· Visningar
822
Senast: marytwice
·
Övr. Hund Häromdagen blev 4 åringen irriterad på Melvin som var lite i gasen och vill sno sonens leksaker. Högt och tydligt deklarerade sonen " GÅ...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: paradiset
·
Övr. Hund *gnälltråd* Vill bara höra om jag och min man är sämst på hunduppfostran, eller om det finns fler som har lika ostyriga unghundar som... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 677
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Nu kommer en bildbomb på min ögonsten och hans bästa kompis aussien Java:laugh: Dom har varit kompisar ända sedan dom var 8 veckor...
Svar
9
· Visningar
1 090
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka