Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Försöker vänja Viktor vid dragsele. Jag skiter i att hans höftleder är oröntgade, han måste få jobba lite med både kropp och knopp, och... 2
Svar
32
· Visningar
5 132
Senast: Atalantha
·
Hundhälsa Min blandistik (rottis/am. bulldog) på 5 månader tuggade precis i sig ett paket tuggummi! Vi var iväg och handlade mat och när vi kom...
Svar
6
· Visningar
7 381
Hundavel & Ras nu är det dags att röntga våran welsh springer spaniel hane då vi ska se om han kan verka i aveln! pratade med en jag känner som har...
Svar
17
· Visningar
1 885
Senast: Kibani
·
Hundhälsa Nu ska jag börja med att skriva att veterinärtid är bokad på fredag, så vet alla det redan nu. ;) Hatjo har under senaste veckan börjat...
Svar
7
· Visningar
1 061
Senast: skuggi
·
Hundavel & Ras En sak som slagit mig är att många inom min ras (saluki) har reggade kennelnamn, utan att ha tagit någon valpkull och utan att ha info...
Svar
8
· Visningar
1 335
Senast: Disen
·
Övr. Hund Nu ar han hemma, palsbollen. I bilen pa vagen hem fick han namnet Kaiser. Han har redan imponerat pa husse genom att Sova hela vagen hem...
Svar
19
· Visningar
1 682
Senast: Bewildered
·
G
Hundhälsa Min älskade Cerberus har alltid varit väldigt tunn. Som valp var han som valpar är mest, men från att han blev junior så har han varit... 2
Svar
27
· Visningar
4 411
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Hej! Går lite i hundtankar och funderar på nästa hund, ska inte köpa hund just nu men det är ju alltid bra att börja kika runt och få... 2
Svar
22
· Visningar
2 215
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Plötsligt har 11v-valpen börjat tokjucka på mitt ben :eek::o Verkar hända efter att vi tränat/varit ute, då får han liksom värsta...
Svar
14
· Visningar
5 140
Senast: skuggi
·
Övr. Hund För Ians kusin Humlan(Smash Here she comes) blev härmed Jaktchampion!!! Hon är därmed den första westien i Sverige någonsin som tagit...
Svar
19
· Visningar
1 535
Övr. Hund Jag har ibland problem med folk som kommer hem till mej, dom ska promt fostra mina hundar, hemma hos mej:mad: Det ska läras trix och...
Svar
15
· Visningar
1 744
Senast: kvandi
·
Övr. Hund Ska höra med vet med, men tar gärna Buke-erfarenheten till hjälp med =) Men vid foderallergi, hur mycket av det misstänka måste man... 2
Svar
25
· Visningar
2 892
Senast: Indiv
·
M
Hundavel & Ras För 1½ år sedan sålde jag mina hundar till en svensk tjej i Finland. Det var två fina rashundar av rasen Bracco Italiano, som jag tyvärr... 2
Svar
25
· Visningar
2 769
Senast: martha
·
Hundhälsa Nu måste jag ta mig själv i kragen och skapa mig ett litet hundapotek samt "första-hjälpen-kit" att ha med mig i bilen. Jag frågade i...
Svar
15
· Visningar
4 870
Senast: Laa
·
Hundhälsa Båda mina hundar har blivit helt galna efter kattskit. Nu när det är snö och fruset gör katterna sina behov i gruset ute på logen. Dom...
Svar
16
· Visningar
1 901
Senast: lundborg
·
Hundavel & Ras Jag har en fråga, som egentligen handlar om fisk, men som är lättapplicerad på hundavel. Hos fisk tar båda föräldrarna hos många arter...
Svar
9
· Visningar
994
Senast: Ainon
·
Svar
44
· Visningar
3 067
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Zala, min 9åriga dam, har aldrig fått träffa katt ordentligt. Däremot har hon blivit helt hysterisk när hon sett dem... Skakat i hela...
Svar
3
· Visningar
1 098
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Min mor och far har inte haft egen hund förut, men varit hundvakt och liknande tidigare. De har letat hund i flera år, för att ha...
Svar
4
· Visningar
1 046
T
Övr. Hund Idag på morgonen fick min JRT tik sin andra kull.:love: Det blev 5 valpar, 4 hanar och 1 tik. Nu börjar det bli dags att spåna på...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka