Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Blev så glad när jag såg den här vovven :laugh: http://www.youtube.com/watch?v=AV70DNuYA0g
Svar
12
· Visningar
1 102
Senast: Killaloe
·
Hundträning Har en stor hund blandras med bla amstaff, schäffer och rottis. Han är en väldigt snäll och social hund förutom på en punkt. När vi...
Svar
3
· Visningar
1 237
Senast: Swat
·
Övr. Hund Nu har min lilla valp börjat bli stor tjej (7 månader) och lite nya, (eehm) intressanta beteenden har börjat visa sig... hur betedde... 2
Svar
22
· Visningar
2 279
Senast: hastflicka
·
S
Övr. Hund Skull gärna vilja ha lite tips om drag till en amatör som tänkt att drag skull vara bra träning och en rolig grej :D Hur börjar man...
Svar
5
· Visningar
1 303
Senast: vallhund
·
Q
Hundavel & Ras Hejsan! Jag är på väg att skaffa min först egna hund, endast haft hund i familjen hela mitt liv, hunduppfödning, utställning etc. Och...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: sireen
·
Övr. Hund Min 7 mån isländska fårhundshane drar i kopplet och skäller ut alla hundar han möter. Hn kan även visa ragg o morra. Han är osäker helt... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 265
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Jag jobbar som konduktör på tåg och träffar således en hel del hundar. Det jag funderar på är hur ni hundägare skulle vilja att jag...
Svar
16
· Visningar
1 367
Senast: vintra
·
D
Hundhälsa Hejsan! Jag planerar att åka till Finland för att ställa ut min hane. MEN han är inte rabiesvacc än. Därför vill jag veta vad ni vet...
Svar
5
· Visningar
1 186
Övr. Hund Jag blir galen på 10 månaders tibben (terrier). Vi kammar och kammar, varje dag, ändå blir det tovor överallt. :crazy: Det blir som... 2
Svar
31
· Visningar
6 466
Senast: norrland65
·
J
Övr. Hund vår yngre rottis tik har under en längre tid försökt läxa upp vår äldre tik i tid och otid. Vi har gjort allt för att stärka den äldre...
Svar
7
· Visningar
1 631
Senast: Haukur
·
G
Hundhälsa Arwens svans är verkligen stenhård och gör sjukt ont att få viftandes på sig. Hon har klarat sig utan sår och liknande men det var väl... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
10 386
Senast: paradiset
·
Övr. Hund All information välkommen! Gärna egna erfarenheter och bilder. :bow: 2 3
Svar
43
· Visningar
8 166
Senast: gullros
·
Övr. Hund Jag är så glad och stolt på min och mammas rottistik. All träning och slit har lönat sig. För er som inte vet så har hunden haft...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: et_flickan
·
Övr. Hund Då jag åkte buss med mina hundar varje dag förut och nu kanske tre gånger i veckan stöter man på andra resenärer med hund. Det har varit...
Svar
19
· Visningar
2 468
Senast: Ainon
·
P
Övr. Hund Nemo Ras: Schäfer Datum: ChipID: Beskrivning: Var vid försvinnandet iklädd halsband och koppel samt gult reflexhalsband Han är ny i...
Svar
8
· Visningar
1 193
Senast: petra_el
·
A
Övr. Hund Hur skulle ni agera om vi var i denna situation. Hund 1: Hane, 6 år Hund 2: Hane, 2 år, kastrerad Har två hundar, kan kalla dom...
Svar
13
· Visningar
2 090
Senast: Rizzie
·
Hundhälsa Har en hund här hemma som i vår blir 13 år gammal! Hon är mkt pigg och fräsch för sin ålder, sover lite mer än innan och hänger inte... 2
Svar
27
· Visningar
11 373
Senast: SiZo
·
V
Hundhälsa Heejj! :) Min vovve, golden retriever, äter ingenting nästan. Han är väldigt kräsen, dvs, äter den hundmaten han får i 3-4 dagar, sen...
Svar
7
· Visningar
2 634
Hundavel & Ras Hej. Vi förlorade vår schäferhanne väldigt hastigt i söndags.. :cry: Han fick akut magomvridning och det fanns inget att göra, vi... 2
Svar
20
· Visningar
2 231
Senast: martha
·
Övr. Hund hej våran hund som är 2 år och han drar som en tok även om vi har gått på valpkurs när han var vapl och lydnadskurs när han var lite... 2
Svar
33
· Visningar
2 823

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka