Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hundstackarn åt ett lass med mc donalds rester igår o är nu riktigt lös i magen:confused: Vad kan man ge som lugnar magen?
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa På grund av ekonomin har min hund tillfälligt fått ett väldigt väldigt billigt hundfoder (jag skäms över det men det krisade...
Svar
14
· Visningar
4 206
Senast: Zuzzi
·
M
Hundhälsa Vad använder ni för avmaskningsmedel och hur ofta avmaskar ni? Eller avmaskar ni bara när hunden visar symtom på mask? Vet på...
2
Svar
23
· Visningar
2 580
Hundhälsa Har jourtid klockan 17.00, så ni behöver inte fundera över detta. Behöver bara få skriva av mig och höra om det är någon annan som har...
2
Svar
23
· Visningar
2 905
Senast: Melli
·
Hundhälsa Har en 5 månaders rottweiler tik, för ett par minuter sen ville hon ut å kissa. Bara ett par droppar kom och hon satt en stund. När hon...
Svar
7
· Visningar
2 050
Senast: Lona
·
S
Hundhälsa Har en chihuahua hane på 2 år, jag har varit ägare till honom i 1 år. När jag fick hem honom märkte jag att han gärna juckade på tex...
Svar
15
· Visningar
7 721
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Innan ni hetsar upp er så är vet. tid bokad på måndag. Iaf, tänkte att ngn här kanske varit med om ngt liknande? Jag fick hem min...
Svar
2
· Visningar
1 494
Senast: Shark
·
L
Hundhälsa Har en polski owczarek nizinny-tik hemma, född 2000, fyller 11 år i Juni nästa år. Pigg och fräsch för sin ålder, ser lite sämre än...
Svar
3
· Visningar
914
Hundhälsa Har en sheltie hane som snart har hunnit bli hela 13 år! Hans liv har inte vart lätt, han är ett riktigt måndagsexemplar. Han har...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: Pilot
·
Hundhälsa När vi köpte Camaro var hon helt galen i mat. Hon kastade i sig maten, hetsåt nästan. Jag började ge henne bukfylla osv för att lugna...
Svar
15
· Visningar
1 702
Senast: Betsybabe
·
Hundhälsa Är ny här men har spanat in en hel del trådar de senaste veckorna. Nu postar jag min första fråga här. Jag har en liten blandrastik...
Svar
8
· Visningar
2 623
Senast: Leea
·
Hundhälsa Har en taxvalp på 13 veckor som inte gått upp något alls i vikt under två veckor. Är det vanligt? Hon är pigg och glad , äter...
Svar
5
· Visningar
1 162
Senast: eldkyss
·
Hundhälsa Hur vanligt är det med fettknölar på hund? Min ena tik har en som hon haft sen hon var 1-2år (är nu 4.5), då jag haft noggrann koll på...
Svar
3
· Visningar
1 494
Senast: simba_112
·
Hundhälsa Vår genomsnälla Leonberger tik har tyvärr blivit trampad av en av våra lekfulla unghästar,klon blev skadad och fick opereras bort.Nu går...
Svar
3
· Visningar
2 511
Senast: skjona
·
Hundhälsa Jag undrar om man köper en hanhund. Skall man kunna se 2 st kulor då? Eller när ramlar kulorna ner. Schäfer valp 8 v , skall den ha...
Svar
19
· Visningar
18 214
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Nu när vi hade lagt oss i sängen för att sova märkte jag helt plötsligt att det började lukta konstigt, liknande ruttna champinjoner...
Svar
4
· Visningar
1 369
Senast: Flash5
·
Hundhälsa En tråd där ordet är fritt att diskutera livskvalitet, avlivning, rehabilitering etc. Hur mycket skulle du "utsätta" din hund för...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 326
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Valpen är 5månader och håller på att tappa tänder, än så länge har det gått bra men nu har en en av de långa tänderna i underkäken...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Förra året skapade jag denna tråd om min nysande hund och nu är det likadant igen. För att göra en lång historia kort: För 2...
Svar
6
· Visningar
2 000
Senast: Flash5
·
  • Låst
Hundhälsa Jag läste gamla Härliga Hund och där vad det en tax som fick en sådan vagn från USA och lever ett värdigt hundliv. En från...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
8 974
Senast: lillebill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka