Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min JRT bröt ena tassen förra vintern av gipset fick hon ett sår på armbågen, detta läkte men hon är pälslös på den armbågen. Nu när...
Svar
4
· Visningar
3 004
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Det började ju så fint med urinvägsinfektion x 2, när det väl var över *peppar peppar* så krånglade hörntänderna.. dom ville inte...
Svar
9
· Visningar
908
Senast: Sablar22
·
Hundhälsa Har en taxvalp på 12 veckor som gott kan lägga på sig en del i hull. Hon äter i dagsläget Royal Canin Mini Junior och jag tycker att...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Har en blandras Rottis/dobbermann som är väldigt mycket smal, Han äter massor av mat men går inte upp i vikt oavsett. han äter ca 1 ½...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 456
Senast: Rose
·
L
Hundhälsa Vi har en Amerikansk cocker spaniel på 7år, Hon har vart frisk glad hela sitt liv tills detta år som har vart mkt jobbigt för hon, jag...
Svar
6
· Visningar
1 153
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min taxvalp är 11 veckor gammal. Under förra veckan så fick hon diarré och i samråd med veterinär så fick hon gå på ris diet med kokt...
Svar
4
· Visningar
4 119
Senast: sommarvind
·
Hundhälsa har en valp på snart 12 veckor som har en väldigt pratsam mage? Efter hon har ätit så kurrar det och har sig i magen? Är det vanligt?
Svar
2
· Visningar
2 067
Senast: sommarvind
·
J
Hundhälsa Hej! Jag har två unghundar, en golden och en schäfer. De är bästa vänner och leker och busar som bara den när de är ute. Dessvärre...
Svar
4
· Visningar
3 738
Senast: JBL
·
Hundhälsa Abbe har en liten tid känts lite matt mot hur han brukar vara. I dagsläget är han sju och ett halvt år och det är klart att han är lite...
2
Svar
20
· Visningar
14 392
Hundhälsa Vår 11 veckorsvalp har vi haft i en vecka nu. Hon började i torsdags att ha diarré och bajsar färre gånger än vanligt...
Svar
6
· Visningar
7 882
Senast: eldkyss
·
Hundhälsa Nu har vi några dm snö ute och valpen älskar det :love: Efter morgonpromenaden i morse såg jag att lite snö klumpat sig i tass-håret...
Svar
9
· Visningar
4 294
Senast: Atalantha
·
I
Hundhälsa är det bara att acceptera att hunden har blivit klen? Jag har haft min vovve i över fyra år nu och förra vintern är första året som jag...
Svar
11
· Visningar
1 875
Senast: IrishDraft
·
Hundhälsa Vad tycker ni om dessa foder? Vilket föredrar du? FODER 1: Lammjöl från Nya Zeeland, havre, solrosolja, färsk lamm, potatis...
2
Svar
21
· Visningar
3 415
Senast: Blueeyes
·
F
Hundhälsa Hur länge kan en sådan hålla sig egentligen? Nu har hon inte gjort varken ettan eller tvåan sen igår kväll. Blir vansinnigt...
Svar
5
· Visningar
2 993
Senast: Fiffi1
·
M
Hundhälsa För en månad sen märkte jag att Ängla fick väldigt ont då hon åt första målet för dagen. Hon kom och skrek och skakade, men gick över...
Svar
11
· Visningar
28 291
Senast: Minii
·
Hundhälsa På väg till mitt jobb ligger ett hus väldigt nära vägen där 3 hundar går lösa hela dagarna. Vad jag sett så finns det inget skydd för...
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Lite bakgrund: Min Pom blev opererad för patella luxation förra året och blev opererad igen för knappt 2 månader sedan, men inte för...
Svar
2
· Visningar
1 127
Senast: Lyan
·
S
Hundhälsa Unghästar ger man ju ofta rätt långa viloperioder. Gör nu likadant med era unghundar/valpar? Jag tänkte ge min lite vila nu för han är...
Svar
6
· Visningar
1 093
Senast: sussiloo
·
Hundhälsa Jag har en hund som ev kommer att behöva gå på hundsim men har inte hittat någonstans i Umeå som det finns hundsim. Är det någon som vet...
2
Svar
31
· Visningar
6 245
Senast: Druvan
·
Hundhälsa Jag visste inte om rubirken skulle vara "Kittie bortskänkes" eller något sjukdomsrelaterat men nu ska vi se om jag kan förklara det här...
2
Svar
20
· Visningar
2 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka