Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Hundhälsa jag har precis köpt en han- kungspudel som är 15v allt har gått jätte bra och så men i dag kissade han helt plötsligt stående (inomhus)...
Svar
1
· Visningar
978
S
Hundhälsa Jag har kommit fram till att jag har ingen aning om vad en hund ska äta. Så nu tänkte jag lära mig det :D Någon som har tips på bra...
Svar
17
· Visningar
2 269
Senast: Zqathan
·
Hundhälsa Det går inge bra för mig alltså och jag börjar fan fundera på vad jag gör för fel! Min första hund skaffade jag -06 har jag för mig...
Svar
15
· Visningar
2 556
Senast: wtf
·
J
Hundhälsa Är det någon som har eller har haft en hund med diabetes'? Hur medicineras det? Har hunden någon annan sjukdom? Fick precis ett samtal...
Svar
4
· Visningar
1 488
Senast: Lona
·
L
Hundhälsa Min 5 månader gamla blandrasvalp har ikväll skakat, bakre delen av ryggen och bakbenen lite, först tänkte jag inte på det för jag såg...
2
Svar
21
· Visningar
11 868
Senast: Babe
·
Hundhälsa Önskar lite goda tips och råd! Min syster köpte en 8 veckors valp för 4 månader sedan, det var efter mycket letande efter en bra valp...
2
Svar
23
· Visningar
3 421
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Jag har en varmpälsad spets som snart fyller 11 år. Han börjar med ålderns rätt bli lite stel men inte så att det är någon jättefara...
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: Snurrfian
·
R
Hundhälsa Hej! Min Jack Russell kille på åtta månader är helt rumsren och det har igentligen aldrig varit något problem förutom i början när jag...
Svar
4
· Visningar
3 762
Senast: Rammstein
·
Hundhälsa Hej! Såg nyss att min hund på 1 år åt antingen sin egen avföring eller kattavföring, kan inte riktigt se skillnaden. Varför gör dom...
Svar
14
· Visningar
3 584
Senast: Swat
·
Hundhälsa Vår rottis tik på 3 år är i slutet av sitt löp iallafall såpass så hon inte är mottaglig längre vad som märks. Hon har fått en väldigt...
Svar
1
· Visningar
9 050
Senast: cämela
·
Hundhälsa Hur länge ska man ha tratt efter man kastrerat hunden? Jag kastrera Douglas i tisdags (är kryptorchid) och stygnen ska tas på fredag...
Svar
7
· Visningar
17 192
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Vad hos vet idag med båda hundarna för lite olika besvär; Minina är nästan 15 år (lite osäkert, uppgiftena varierer från 13 och...
2
Svar
20
· Visningar
24 095
Senast: Alexandra_W
·
P
Hundhälsa Har ett problem med min tik på 1,5 år. Hon har aldrig varit speciellt förtjust i okända hundar och vi trände mycket när hon var valp...
Svar
11
· Visningar
1 307
Hundhälsa Vad kan man göra för att förebygga tandsten? Förutom att borsta tänderna för jag får det inte att fungera i hans lilla mun... Nu när...
Svar
13
· Visningar
3 487
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej! Jag har en femårig airedale terriertik, som fick valpar i somras. Problemet är att hon skulle ha löpt någon gång i september...
Svar
5
· Visningar
5 057
Senast: H_lena
·
Hundhälsa vår valp 15 veckor började torsdagen med att spy..han spydde o spydde,allt han åt kom upp.på eftermiddagen fick jag veterinärtid, de...
Svar
1
· Visningar
970
Senast: Berin
·
B
Hundhälsa Min hund har fått röda tassar och trampdynorna är svullna men bara på frambenen, mest på höger sida där jag tror att det började. Han...
Svar
9
· Visningar
10 824
Senast: Huffsa
·
T
Hundhälsa I dag vart min vovve äntligen kastrerad. Allt gick bra enligt vet och hon skötte sig jätte bra. Men nu hon har frossa och 39.1 i...
Svar
12
· Visningar
1 754
Senast: tantflour
·
Hundhälsa ja, nu har min nakenhund lyckats svälja en hel hotdog. fixar magen att ta hand om det själv eller ska man åka in? något man ska ha...
2
Svar
26
· Visningar
6 344
Senast: Liiilly
·
Hundhälsa Bytte foder på hundarna tidigare i år. Från fodax (pga proteinöverskott) tillbaka till Standardt Normalen som jag gett mina hundar...
2
Svar
21
· Visningar
2 523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka