Erfarenheter av Cartrophen och livslång behandling med kortison?

Sv: Erfarenheter av Cartrophen och livslång behandling med kortison?

Ja hör med vet vad h*n tror.

Ang torr hud btw, Utter fick viacutan plus i maten ett tag, då han tappade päls och hade dålig klokvalitet och var lite torr i huden (innan kortisonet), och det blev faktiskt skillnad. Det sägs vara bra för allergi och inflammation med - sant eller ej låter jag vara osagt och inte provat på Viktor. Googla på viacutan så hittar du mer info. Det är dock inte riktigt under kategorin billigt.. Men kanske ett tips om du vill prova?

Liknande trådar

Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 478
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 292
Senast: Mkb
·
Hundhälsa Hej! Min Australian kelpiehane på snart 6 år har varit skadad i över 2,5 månad och trots flera veterinär besök och nästan 2 månader på...
2
Svar
28
· Visningar
5 876
Senast: Linda_A
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är så hjärtslitande tomt utan fyra tassar omkring mig. Hans matskålar är nu undanplockade. Men sovkorgen ligger kvar. Det spelar...
Svar
12
· Visningar
1 514
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • 🎄Jul 2024🎄
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur